To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η εξέλιξη της programmatic στρατηγικής στις αγορές

Η εξέλιξη της programmatic στρατηγικής στις αγορές
Τι δείχνει η σχετική έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Europe με τίτλο Attitudes towards Programmatic Advertising.  

Οι διαφημιζόμενοι πειραματίζονται με υβριδικά μοντέλα, αλλά εξακολουθούν να βασίζονται στις εταιρείες, ενώ οι publishers αναπτύσσουν μοντέλα in-house, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η έρευνα του IAB Europe με τίτλο Attitudes towards Programmatic Advertising.  

Βασισμένη σε στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από 900 και πλέον διαφημιστές, εταιρείες και publishers από όλη 29 αγορές, η μελέτη παρέχει σαφήνεια σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της υιοθέτησης του programmatic και τις προοπτικές των stakeholders σχετικά με την εξασφάλιση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Με την πλειοψηφία των stakeholders στην ψηφιακή διαφημιστική βιομηχανία να αναλαμβάνει κάποια μορφή programmatic διαφήμισης (87% των διαφημιζόμενων, το 92% των publishers και το 93% των media εταιρειών), είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι υπάρχει μια σαφής εξέλιξη των programmatic στρατηγικών σε όλες τις αγορές διαφορετικών επιπέδων ωριμότητας.

Οι διαφημιζόμενοι ξεκινούν το programmatic ταξίδι τους με ένα ανεξάρτητο εξειδικευμένο στέλεχος, στη συνέχεια μεταινούνται σε έναν οργανισμό του DSP και στη συνέχεια σε ώριμες αγορές υιοθετούν ένα υβριδικό ή εταιρικό μοντέλο. Ομοίως, εξελίσσονται οι στρατηγικές των publishers που ξεκινούν με ένα υβριδικό μοντέλο, στη συνέχεια ρίχνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις SSP και τελικά φέρουν την τεχνογνωσία in-house. Για τις εταιρείες, η in-house δραστηριότητα παραμένει κυρίαρχη.

Για κάποιους άλλους, οι οδηγοί για την ανάπτυξη ενός in-house programmatic μοντέλου είναι σαφείς. Αν και λιγότεροι διαφημιζόμενοι προσανατολίζονται στο in-house σε σχέση με πέρυσι, αυτοί είναι που θέλουν να κερδίσουν περισσότερο έλεγχο, να αυξήσουν τη διαφάνεια, να πετύχουν ενσωμάτωση σε όλα τα κανάλια και να μειώσουν το κόστος.

Την ίδια στιγμή, η πρόσληψη ατόμων με το σωστό σύνολο ικανοτήτων και κατάρτισης είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για την ανάπτυξη ενός μοντέλου in-house.
TAGS: IAB Europe