Η TENFOUR για τα κυπριακά super market METRO

"Θέλεις κάτι από METRO;" Μία φράση της καθημερινότητάς μας μετατρέπεται σε μήνυμα επικοινωνίας της νέας καμπάνιας της αλυσίδας κυπριακών super market, METRO. Τη στρατηγική και το δημιουργικό concept για την brand & tactical καμπάνια, καθώς και την digital προβολή της καμπάνιας υπογράφει η TENFOUR.
Μέσα από μικρές ιστορίες, συναντάμε διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν κάτι κοινό: όλοι θέλουν κάτι από τα METRO. Η δυναμική, γεμάτη ενέργεια αφήγηση, ακολουθεί επισκέπτες της γνωστής αλυσίδας super market, οι οποίοι έχουν τελείως διαφορετικά προφίλ: νέους και μεγαλύτερους ανθρώπους με διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, επικοινωνώντας έτσι το εύρος αναγκών που καλύπτουν τα METRO.
Κλείνοντας με την υπογραφή “ΜETRO. Ό,τι καλύτερο”, η νέα καμπάνια χτίζει σε παραδοσιακά, όσο και σε ψηφιακά μέσα το experience που έχουν οι πελάτες των METRO, αλλά και τις βασικές αξίες του brand για ποιότητα, εξυπηρέτηση και τιμές για όλους, μέσα από έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τόνο.
Μέσα από μικρές ιστορίες, συναντάμε διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν κάτι κοινό: όλοι θέλουν κάτι από τα METRO. Η δυναμική, γεμάτη ενέργεια αφήγηση, ακολουθεί επισκέπτες της γνωστής αλυσίδας super market, οι οποίοι έχουν τελείως διαφορετικά προφίλ: νέους και μεγαλύτερους ανθρώπους με διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, επικοινωνώντας έτσι το εύρος αναγκών που καλύπτουν τα METRO.
Κλείνοντας με την υπογραφή “ΜETRO. Ό,τι καλύτερο”, η νέα καμπάνια χτίζει σε παραδοσιακά, όσο και σε ψηφιακά μέσα το experience που έχουν οι πελάτες των METRO, αλλά και τις βασικές αξίες του brand για ποιότητα, εξυπηρέτηση και τιμές για όλους, μέσα από έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τόνο.
Την παραγωγή υπογράφει η STEFΙ με σκηνοθέτη τον Λούη Πατσιά.