Imba: Αναλαμβάνει την επικοινωνία του e-Fresh
Το πρώτο online supermarket, e-Fresh, εμπιστεύθηκε την ιmba, το creative agency του ομίλου Mediabrands, για την επικοινωνία της σε όλα τα μέσα.
Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με μια συνολική ανανέωση της οπτικής ταυτότητας του e-Fresh.
Σταδιακά, ο συνήθης τρόπος προβολής του online supermarket θα αλλάξει. Η επικοινωνία θα επεκταθεί από τα social κανάλια της εταιρίας και σε όλα τα υπόλοιπα μέσα.
Ο Head Creative του δημιουργικού τμήματος της imba Γιάννης Μπουτάς δηλώνει:
«Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή του online shopping. Τα δεδομένα και οι απαιτήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και αυτός είναι και ο λόγος που εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το online shopping ειδών καθημερινής χρήσης. Το e-Fresh, το μεγαλύτερο online supermarket, ανανεώνεται και αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζεις. Για αυτό κι εμείς θα είμαστε alert και θα φροντίσουμε να σταθούμε αντάξιοι σε κάθε πρόκληση.»

Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με μια συνολική ανανέωση της οπτικής ταυτότητας του e-Fresh.
Σταδιακά, ο συνήθης τρόπος προβολής του online supermarket θα αλλάξει. Η επικοινωνία θα επεκταθεί από τα social κανάλια της εταιρίας και σε όλα τα υπόλοιπα μέσα.
Ο Head Creative του δημιουργικού τμήματος της imba Γιάννης Μπουτάς δηλώνει:
«Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή του online shopping. Τα δεδομένα και οι απαιτήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και αυτός είναι και ο λόγος που εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το online shopping ειδών καθημερινής χρήσης. Το e-Fresh, το μεγαλύτερο online supermarket, ανανεώνεται και αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζεις. Για αυτό κι εμείς θα είμαστε alert και θα φροντίσουμε να σταθούμε αντάξιοι σε κάθε πρόκληση.»

