To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Intersport: Στην Interweave μετά από κλειστό spec του Ομίλου Fourlis

Intersport: Στην Interweave μετά από κλειστό spec του Ομίλου Fourlis

Η Interweave εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Intersport και τον Όμιλο Fourlis, αρχής γενομένης με την πασχαλινή 360 καμπάνια της μάρκας, "Κερνάς Πάσχα; Κερνάς Intersport!", η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα.

Με ρόλο creative και consulting agency, και έχοντας ως βασική πρόκληση την περαιτέρω ενίσχυση του brand image του ηγέτη της κατηγορίας, η Interweave αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη δημιουργική ανάπτυξη και την on-going υλοποίηση end to end και across platforms και channels επικοινωνίας για την Intersport - με στόχο τη δημιουργία και συνεχή υποστήριξη μιας ολιστικής εμπειρίας (brand experience) για τον καταναλωτή στην επαφή του με τη μάρκα σε όλα τα επιμέρους σημεία αλληλεπίδρασής του μαζί της, εντός και εκτός καταστήματος αλλά και στον ψηφιακό κόσμο. Η επικοινωνία αναμένεται επίσης να αξιοποιηθεί και στις αγορές της Ρουμανίας, Βουλγαρίας και Κύπρου, στις οποίες η Intersport έχει σημαντική παρουσία. 

Η Interweave καλωσορίζει μια ακόμα σημαντική συνεργασία που αφορά στο χώρο του retail και των sporting goods. Η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της εταιρείας, σημειώνει: “Καλωσορίζουμε την Intesport με πολλή χαρά και μεγάλο ενθουσιασμό, όχι απλώς γιατί πρόκειται για τον μεγαλύτερο παίκτη στην κατηγορία του, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα για την ανάπτυξη σπουδαίων ιδεών, αλλά και γιατί τα όσα πρεσβεύει η μάρκα και ο Όμιλος βρίσκονται σε απόλυτη συμφωνία με την ουσία μας ως εταιρεία και τη φιλοσοφία μας. Και αυτό είναι σπουδαίο!".

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία ευοδώθηκε έπειτα από την επιτυχή συμμετοχή της Interweave σε κλειστό spec του Ομίλου Fourlis, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2021.


TAGS: Interweave