To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPA Bellwether: Περικοπές στα διαφημιστικά budgets στην Βρετανία

IPA Bellwether: Περικοπές στα διαφημιστικά budgets στην Βρετανία


Η τελευταία έκθεση της IPA Bellwether αναφέρει ότι οι προϋπολογισμοί στο marketing στη Βρετανία συνέχισαν να αυξάνονται το δεύτερο τρίμηνο, παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες. Ωστόσο, οι προοπτικές για τα επόμενα τέσσερα χρόνια είναι δυσοίωνες, με προβλέψεις για περικοπές στα διαφημιστικά budgets.

Σύμφωνα με την έρευνα των βρετανικών εταιρειών, περίπου το ένα τέταρτο (24,2%) αύξησαν τις συνολικές δαπάνες marketing κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ το 13,4% ανέφερε περικοπές. H IPA ανέφερε ότι το καθαρό ισοζύγιο παρέμεινε «σε σταθερό θετικό έδαφος», στο +10,8%,  αλλά έδειξε μια ελαφρά επιβράδυνση της ανάπτυξης σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022  που ήταν στο+14,1%.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι η διάθεση μεταξύ των εμπόρων είναι στο χαμηλότερο επίπεδο από τότε που η πανδημία επικράτησε στη Βρετανία το 2020. Σχεδόν οι μισοί (40,3%) από τους ερωτηθέντες ήταν απαισιόδοξοι για τις προοπτικές για το υπόλοιπο του έτους, καθώς ο πληθωρισμός συνεχίζει να αυξάνεται και οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες, ενώ μόλις το 13,6% ήταν αισιόδοξο ότι η επιχείρησή του δεν θα επηρεαστεί. Με την πορεία ανάπτυξης μετά το 2023 να φαίνεται πλέον πιο αβέβαιη και την πιθανότητα συνεχούς οικονομικού κινδύνου, οι προβλέψεις της IPA για τις διαφημιστικές δαπάνες για το 2024, το 2025 και το 2026 έχουν επίσης περικοπεί αναμένοντας ανάπτυξη μόλις 1,4% (από 1,7%), 2,0% (από 2,2%) και 2,3% (από 2,4%) αντίστοιχα.