To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΗΠΑ: Η επιβράδυνση της οικονομίας προβληματίζει τους ad buyers

ΗΠΑ: Η επιβράδυνση της οικονομίας προβληματίζει τους ad buyers
Ο IAB USA πραγματοποίησε μελέτη των διαφημιστικών σχεδίων των brands και των agencies για την φετινή χρονιά στις ΗΠΑ εν μέσω ενός ολοένα και πιο προβληματικού μακροοικονομικού κλίματος. Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα,οι δαπάνες για διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό

Οι ad buyers αναμένουν ότι οι δαπάνες διαφήμισης θα αυξηθούν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η ανάπτυξη διαφοροποιείται σε διάφορες κατηγορίες, ωστόσο, ορισμένοι τομείς αυξάνονται πολύ πιο δυναμικά από τις προγραμματισμένες δαπάνες, όπως τα ταξίδια στο 27% και η τεχνολογία στο 15%  ενώ τομείς όπως η υγεία και η ευεξία βρίσκονται στο -5% και τα αυτοκίνητα στο -2%.

Από τους ad buyers  που ακολουθούν την καθοδική πορεία της μείωσης των δαπανών, το 66% επικαλείται την επιβράδυνση της οικονομίας ως κύρια αιτία του περιορισμού των δαπανών, ενώ 38% κατηγορεί τον πληθωρισμό. Κοιτάζοντας περαιτέρω το 2023, το 71% των ad buyers ανησυχεί ότι η αμερικανική οικονομία θα επιδεινωθεί, με το 84%  να αναμένει αρνητικό αντίκτυπο στις διαφημιστικές δαπάνες καθώς ξεκινά η χρονιά.

Παρά το αρνητικό κλίμα, οι ad buyers εξακολουθούν να αναμένουν ότι η διαφημιστική δαπάνη για το 2023 θα αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με το 2022. Τα ευρήματα προέρχονται από  έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 250 brands και agencies μεταξύ 6 και 20 Ιουλίου και από σχετική μελέτη του Απριλίου που δείχνει ότι οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 41% το 2021.