Kαβάλα: 205.000 ευρώ για σύστημα marketing
Διαγωνισμό για την υλοποίηση του έργου “Σύστημα Marketing της πόλης της Καβάλας” συνολικής εκτιμώμενης δαπάνης 205.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), στο πλαίσιο της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 2014 – 2020» πραγματοποιεί η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ».
H πράξη αφορά στη διαδικασία εφαρμογής σύγχρονων τεχνικών marketing και branding για τη δημιουργία, λειτουργία, προώθηση και διατήρηση μιας σύγχρονης, διαφοροποιημένης και ανταγωνιστικής ταυτότητας για την πόλη της Καβάλας.
Συγκεκριμένα η πράξη περιλαμβάνει τρείς δράσεις, το Σχέδιο Μάρκετινγκ, το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας και το Σχέδιο Branding. Ως εκ τούτου, το σύνολο της πράξης αφορά ένα marketing plan πόλης και όχι μόνο του τουριστικού προφίλ/τομέα ανάπτυξης της πόλης και για αυτό διερευνούνται τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα σε όλους τους τομείς ανάπτυξης της.
