Kοινωνία της Πληροφορίας: Spec 150.000 ευρώ για υπηρεσίες δημοσιότητας
Η Κοινωνία της Πληροφορίας πραγματοποιεί διαγωνισμό με κριτήριο ανάθεσης, “την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής”, για το έργο: «Υπηρεσίες Δημοσιότητας των Δράσεων 1, 2 & 3 στο πλαίσιο του Προγράμματος "Ενίσχυση Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων Πολιτιστικού, Δημιουργικού και Χειροτεχνικού Κλάδου"», στο πλαίσιο της Πράξης «Sub.4.9 Ενίσχυση Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων Πολιτιστικού, Δημιουργικού και Χειροτεχνικού Κλάδου» (Υποέργο 5), του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό 148.800 ευρώ (με ΦΠΑ 24%) και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορές μέχρι την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου και ώρα 14:00.
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών δημοσιότητας για τις ανάγκες του Προγράμματος «Sub.4.9 Ενίσχυση Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων Πολιτιστικού, Δημιουργικού και Χειροτεχνικού Κλάδου», και συγκεκριμένα των ακόλουθων Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων:
1. Χρηματοδότηση για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού Επιχειρήσεων του κλάδου των Παραστατικών Τεχνών
2. Χρηματοδότηση για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού Επιχειρήσεων του κλάδου της Βιβλιοπαραγωγής
3. Χρηματοδότηση για την ενίσχυση του παραγωγικού εξοπλισμού και του ψηφιακού μετασχηματισμού των Χειροτεχνικών Επιχειρήσεων
Στο πλαίσιο της σύμβασης ο Ανάδοχος:
Α) Θα καταρτίσει Πλάνο Εφαρμογής των δράσεων δημοσιότητας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνθεση των επιμέρους δράσεων δημοσιότητας (ενέργειες ενημέρωσης του κοινού/ επιχειρηματιών/ ελεύθερων επαγγελματιών για τις δράσεις) και την κοστολόγησή τους. Επισημαίνεται ότι για τις δράσεις δημοσιότητας του πλάνου εφαρμογής που δεν θα επιλεγούν τελικά προς υλοποίηση, θα γίνει αντίστοιχη απομείωση του οικονομικού αντικειμένου σύμφωνα με την αναλυτική κοστολόγηση για τις συγκεκριμένες δράσεις. Το πλάνο θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται και να καλύπτει τις ανάγκες υποστήριξης/ δημοσιότητας που θα προκύψουν από τον αναλυτικό σχεδιασμό των δράσεων. Για τον λόγο αυτό, ο Ανάδοχος θα πρέπει πριν τη σύνταξη του πλάνου να λάβει υπόψη το μοντέλο διαχείρισης όπως θα του παραδοθεί από την Αναθέτουσα Αρχή. Το πλάνο εφαρμογής των δράσεων του Έργου μπορεί να επικαιροποιείται με βάση τις ανάγκες του Έργου όπως αυτές δυναμικά εξελίσσονται.
Β) Θα υλοποιήσει τις δράσεις δημοσιότητας που θα οριστικοποιηθούν στο πλαίσιο του πλάνου εφαρμογής.
Γ) Θα υλοποιήσει έρευνα πεδίου η οποία θα στοχεύει στην αξιολόγηση τόσο με ποσοτικά, όσο και με ποιοτικά κριτήρια στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας. Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του έργου, θα αξιοποιηθούν τα ψηφιακά εργαλεία Search Engine Optimization & Google Analytics, τόσο για την παραμετροποίηση της διασποράς του μηνύματος με γεωγραφικά και όχι μόνο χαρακτηριστικά, όσο και για τη real time μέτρηση της αποτελεσματικότητας.
Τα παραδοτέα του έργου είναι τα ακόλουθα:
Π1. Πλάνο Δημοσιότητας.
Π2. Τριμηνιαίες αναφορές Επικοινωνιακής Δράσης και Ενεργειών Επικοινωνίας.
Π3. Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας πεδίου.