Κορυφαίοι ομιλητές και συμμετέχοντες στο Interact Paris 2014
Κορυφαίοι ομιλητές και συμμετέχοντες στο Interact Paris 201460 κορυφαία brands και cutting edge εταιρείες τεχνολογίας συναντιώνται για να προσφέρουν insights στην ψηφιακή ανάπτυξη της Ευρώπης στο 8ο ετήσιο συνέδριο IAB Europe Interact, 20 – 21 Μαΐου στο οποίο το περιοδικό Ad Business είναι για ακόμη μία φορά media partner.
Το φετινό συνέδριο θα είναι ένα θεαματικό line-up ευρωπαϊκών brands, καινοτόμων εταιρειών τεχνολογίας και case studies από την Ευρώπη και διεθνώς, που θα παρουσιαστούν στα πλαίσια του φετινού συνεδρίου Interact που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, στις 20-21 Μαΐου 2014.
Υπό τον τίτλο \"Creating a new era for growth\" το συνέδριο:
Θα προσφέρει αναλυτική ενημέρωση πάνω στο ευρωnαϊκό ψηφιακό τοπίο και τις παγκόσμιες τάσεις
Θα ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις πάνω στο native advertising, το programmatic trading, το video και το mobile
Θα εστιάσει στα digital metrics και KPIs τα οποία θα μετατοπίσουν την επένδυση στην ψηφιακή διαφήμιση
Θα προσφέρει καινοτόμες ιδέες για την επιχειρηματική ανάπτυξη και το leadership στην αγορά
Οι διαφημιζόμενοι θα συζητήσουν τον εξελικτικό ρόλο των brands και τα εργαλεία που χρειάζονται για μια θεμελιώδη αλλαγή στην αλληλεπίδραση τους με τους καταναλωτές. Το λόγο θα πάρουν κορυφαίοι ομιλητές, όπως ο Michael Aidan, Head of Digital & VP Digital Brand Platforms, Danone, ο James Quarles, Regional Director EMEA, Facebook, ο Khurram Hamid, Global Digital Media Director, GlaxoSmithKline, η Ariel Steinmann, Head of Digital Marketing - online bank - Hello bank! (BNP Paribas), ο Didier Barbé, Chief Marketing & Communications Officer, IBM France, ο Alistair Shrimpton, European Director of Development, Meetic και ο Josh Grau, Brand and Strategy Director EMEA, Twitter.
Το roster του φετινού συνεδρίου περιλαμβάνει επίσης ομιλητές από τις παρακάτω εταιρείες: AdTech, AppNexus, AOL International, BBC, Buzzfeed, comScore, Criteo, Dailymotion, Digitas LBI, Ebuzzing, Exponential, Fifty Five, Google, GroupM, Improve Digital, Influencia, Integral Ad Science, Lemz/Terre des Hommes, Linkedin, L’Oréal, Microsoft Europe, Millward Brown, Mindworks, Moat, myThings, Nielsen Online, nugg.ad, Orange, Performics, Pokeware, RadiumOne, Shazam, Sociomantic, StickyAds.TV, TBWA, The 614 Group, Unruly, VICE, Videology, Weborama, Xaxis, Yahoo! ZenithOptimedia.
