Κωτσόβολος: Στον κόσμο του Roblox μέσω της Fast River
Η Fast River φέρνει τον Κωτσόβολο στον κόσμο του Metaverse, και συγκεκριμένα στο Roblox, με αφορμή το νέο activation «Κ-ΜΕRS CUP» που δημιούργησε για λογαριασμό του η JN Leoussis και διοργανώνεται στο πλαίσιο του gaming community του, HERE-TO-PLAY.
Πρόκειται για μια συνεργασία των δύο εταιρειών που πρωτοπορεί στον τομέα του gaming, σε Ελλάδα και Κύπρο.
Για να επιτευχθεί αυτό, η Fast River χρησιμοποιεί μια υβριδική τεχνολογία in-game διαφήμισης, επιτρέποντας έτσι στον παίκτη να έρχεται σε επαφή με το brand κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, χωρίς να τον αποσπά.
Στόχος της καμπάνιας είναι το awareness του K-mers Cup, το οποίο αποτελεί το πρώτο digital gaming tournament του Κωτσόβολου, για Ελλάδα και Κύπρο, μέσω του οποίου 8 ομάδες των 2 παικτών θα κληθούν να αντιμετωπίσουν gaming challenges.
Μέσω της πλατφόρμας του Roblox, το brand awareness επιτυγχάνεται με μη-παρεμβατικό τρόπο και με eye-catching δημιουργικά σε διάφορα σημεία των experiences, όπου τρέχει η καμπάνια, προσεγγίζοντας το νεανικό κοινό με ενδιαφέρον για gaming, μέσω ενός γνώριμου περιβάλλοντος.

Πρόκειται για μια συνεργασία των δύο εταιρειών που πρωτοπορεί στον τομέα του gaming, σε Ελλάδα και Κύπρο.
Για να επιτευχθεί αυτό, η Fast River χρησιμοποιεί μια υβριδική τεχνολογία in-game διαφήμισης, επιτρέποντας έτσι στον παίκτη να έρχεται σε επαφή με το brand κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, χωρίς να τον αποσπά.
Στόχος της καμπάνιας είναι το awareness του K-mers Cup, το οποίο αποτελεί το πρώτο digital gaming tournament του Κωτσόβολου, για Ελλάδα και Κύπρο, μέσω του οποίου 8 ομάδες των 2 παικτών θα κληθούν να αντιμετωπίσουν gaming challenges.
Μέσω της πλατφόρμας του Roblox, το brand awareness επιτυγχάνεται με μη-παρεμβατικό τρόπο και με eye-catching δημιουργικά σε διάφορα σημεία των experiences, όπου τρέχει η καμπάνια, προσεγγίζοντας το νεανικό κοινό με ενδιαφέρον για gaming, μέσω ενός γνώριμου περιβάλλοντος.

