Μειωμένες δαπάνες για τα ψηφιακά κανάλια δείχνουν οι παγκόσμιοι προϋπολογισμοί marketing
Σημάδια επιβράδυνσης εκδήλωσαν τα ψηφιακά κανάλια καθώς αναφέρθηκε μείωση στις προϋπολογισμένες δαπάνες το Νοέμβριο την ίδια στιγμή που οι μη ψηφιακοί προϋπολογισμοί παρουσίασαν μικρή βελτίωση, όπως αναφέρει ο τελευταίος Παγκόσμιος Δείκτης Marketing (GMI) της WARC Media.
To GMI, είναι ένας μηνιαίος δείκτης της κατάστασης της παγκόσμιας βιομηχανίας marketing που αναπτύχθηκε από το WARC με βάση τις τρέχουσες συνθήκες μεταξύ των επαγγελματιών. Σύμφωνα με τον δείκτη αυτό, μια τιμή πάνω από 50,0 δείχνει ανάπτυξη ενώ η τιμή κάτω από το 50,0 υποδηλώνει πτώση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείκτη, μετά από σταθερή ανάπτυξη από τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, τα ψηφιακά κανάλια εκτός κινητής τηλεφωνίας, κατέγραψαν ολίσθηση στους προϋπολογισμούς marketing το Νοέμβριο με δείκτη 59,1 από 59,4 τον προηγούμενο μήνα.
Ο δείκτης για δαπάνες marketing για κινητά μειώθηκε επίσης από 59,9 σε 59,3. Αλλά και για την τηλεόραση, η μείωση των προϋπολογισμών marketing μειώθηκε για τρίτο συνεχόμενο μήνα (41,9 σε σύγκριση με 45,6 τον Σεπτέμβριο) αν και τα μη ψηφιακά κανάλια, όπως το out-of-home (OOH), ο Τύπος και το ραδιόφωνο, συνέχισαν να βλέπουν τους προϋπολογισμούς να καθυστερούν ή να μειώνονται περαιτέρω. Οι προϋπολογισμοί marketing παρουσίασαν ανάκαμψη σε όλες τις περιοχές και μόνο το δίπτυχο Ασία-Ειρηνικός, συνέχισε να είναι η μόνη περιοχή με αύξηση του προϋπολογισμού.
Ενώ οι δείκτες για την Ευρώπη (36,6) και την Αμερική (48,9) παραμένουν σε πτώση και οι δύο περιοχές έχουν παρουσιάσει βελτιώσεις από τις χαμηλότερες θέσεις τους τον Σεπτέμβριο. Να σημειωθεί, πως ο παγκόσμιος δείκτης συνθηκών συναλλαγών, έκλεισε στις 46,7 μονάδες το Νοέμβριο, με την Αμερική να βλέπει τον παγκόσμιο δείκτη συνθηκών συναλλαγών να υποχωρεί ξανά μετά από σύντομη άνοδο τον Σεπτέμβριο.
To GMI, είναι ένας μηνιαίος δείκτης της κατάστασης της παγκόσμιας βιομηχανίας marketing που αναπτύχθηκε από το WARC με βάση τις τρέχουσες συνθήκες μεταξύ των επαγγελματιών. Σύμφωνα με τον δείκτη αυτό, μια τιμή πάνω από 50,0 δείχνει ανάπτυξη ενώ η τιμή κάτω από το 50,0 υποδηλώνει πτώση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείκτη, μετά από σταθερή ανάπτυξη από τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, τα ψηφιακά κανάλια εκτός κινητής τηλεφωνίας, κατέγραψαν ολίσθηση στους προϋπολογισμούς marketing το Νοέμβριο με δείκτη 59,1 από 59,4 τον προηγούμενο μήνα.
Ο δείκτης για δαπάνες marketing για κινητά μειώθηκε επίσης από 59,9 σε 59,3. Αλλά και για την τηλεόραση, η μείωση των προϋπολογισμών marketing μειώθηκε για τρίτο συνεχόμενο μήνα (41,9 σε σύγκριση με 45,6 τον Σεπτέμβριο) αν και τα μη ψηφιακά κανάλια, όπως το out-of-home (OOH), ο Τύπος και το ραδιόφωνο, συνέχισαν να βλέπουν τους προϋπολογισμούς να καθυστερούν ή να μειώνονται περαιτέρω. Οι προϋπολογισμοί marketing παρουσίασαν ανάκαμψη σε όλες τις περιοχές και μόνο το δίπτυχο Ασία-Ειρηνικός, συνέχισε να είναι η μόνη περιοχή με αύξηση του προϋπολογισμού.
Ενώ οι δείκτες για την Ευρώπη (36,6) και την Αμερική (48,9) παραμένουν σε πτώση και οι δύο περιοχές έχουν παρουσιάσει βελτιώσεις από τις χαμηλότερες θέσεις τους τον Σεπτέμβριο. Να σημειωθεί, πως ο παγκόσμιος δείκτης συνθηκών συναλλαγών, έκλεισε στις 46,7 μονάδες το Νοέμβριο, με την Αμερική να βλέπει τον παγκόσμιο δείκτη συνθηκών συναλλαγών να υποχωρεί ξανά μετά από σύντομη άνοδο τον Σεπτέμβριο.
