Νέα διαφημιστικά από ΦΑΓΕ και Bold Ogilvy
Νέα διαφημιστικά από ΦΑΓΕ και Bold OgilvyΣε ένα Loft που κατασκευάστηκε για τις ανάγκες του διαφημιστικού, 10 επαγγελματίες τσελίστες ενσαρκώνουν με την μουσική τους, την έμπνευση και την φαντασία του ήρωα, ο οποίος αρχίζει να γράφει σε μια λευκή κόλλα χαρτί, κάνοντας την δική του επιλογή γράφοντας στο χέρι, γιατί αυτό του δίνει την αίσθηση της ελευθερίας να εκφραστεί όπως εκείνος θέλει.
Στη νέα αυτή καμπάνια, η επιλογή της Αγελαδίτσας από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη επισφραγίζει ότι οι καλύτερες επιλογές είναι αυτές που παραμένουν κλασικές. Όπως ακριβώς η επιλογή της Αγελαδίτσας. Το αγελαδινό γιαούρτι με την κλασική γεύση που παραμένει πάντα διαχρονική. Γιατί, όπως λέει και ο πρωταγωνιστής: «Το κλασικό δεν είναι συνήθεια. Είναι επιλογή. Αυτή είναι η αξία του».