Νέο ρεκόρ τηλεθέασης στο φετινό Super Bowl
Νέο ρεκόρ τηλεθέασης στο φετινό Super BowlΓια τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το Super Bowl έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στις ΗΠΑ και διατήρησε τον τίτλο του, σαν το event που συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά τηλεοπτικής παρακολούθησης. Με βάση τα στοιχεία της Nielsen και όσα υποστήριξε το δίκτυο μετάδοσης του αγώνα, NBC, το φετινό Super Bowl παρακολούθησαν 111,3 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με την περσινή διοργάνωση, που μεταδόθηκε από το Fox και συγκέντρωσε 111 εκατομμύρια τηλεοπτικά βλέμματα. Πλέον, οι αγώνες του Super Bowl καταλαμβάνουν τις 4 από τις 5 θέσεις με τα κορυφαία τηλεοπτικά προγράμματα όλων των εποχών στις ΗΠΑ, καθώς τις δυο τελευταίες διοργανώσεις, ακολουθούν αυτές του 2010 (106,5 εκατομμύρια) και του 2009 (98,7 εκατομμύρια), ενώ ανάμεσά τους, βρίσκεται το τελευταίο επεισόδιο της σειράς M.A.S.H., το 1983, που παρακολούθησαν 106 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το σημείο του αγώνα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, ήταν η 4η περίοδος, την οποία παρακολούθησαν, πάντα σύμφωνα με τη Nielsen, περί τους 117,7 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σημειώνεται πως το NBC δεν έχει δώσει στοιχεία για την mobile μετάδοση του αγώνα, μέσω του nbc.com, ωστόσο θεωρείται πως δεν υπήρχε πολύς κόσμος που θα άφηνε την τηλεοπτική συσκευή για να στραφεί στο Internet. Επιπλέον, η πολύ μικρή διαφορά στην τηλεθέαση της φετινής από την περσινή διοργάνωση, γεννά ερωτηματικά, σχετικά με τα περιθώρια τηλεοπτικής βελτίωσης που έχει το συγκεκριμένο προϊόν. Από την πλευρά τους, οι διαφημιζόμενες εταιρείες εξακολουθούν να βλέπουν προοπτικές και για τον σκοπό αυτό, το CBS έχει ήδη διαθέσει ορισμένες διαφημιστικές θέσεις για το Super Bowl του 2013!
Το Top 10 των φετινών διαφημίσεων
Σε επίπεδο διαφημίσεων που προβλήθηκαν στη διάρκεια του φετινού Super Bowl, τα σποτ των αυτοκινητοβιομηχανιών, κυριάρχησαν ολοκληρωτικά στις προτιμήσεις του κοινού. Το σποτ διάρκειας 2 λεπτών της Chrysler, με τίτλο It’s Halftime in America και τη μορφή του Clint Eastwood να εμφανίζεται, ήταν αυτό που ξεχώρισε περισσότερο απ’ όλα. Ρόλο σε αυτό, έπαιξε ο «ντόρος» που είχε δημιουργηθεί, τον καιρό που προηγήθηκε του αγώνα, για το αν θα εμφανιζόταν τελικά ή όχι ο μεγάλος Αμερικανός ηθοποιός. Το συγκεκριμένο σποτ, επιμελήθηκε η Wieden + Kennedy.
Ακολούθησε το σποτ της Volkswagen με τίτλο The Dog Strikes Back, που συμπλήρωσε το άλλο, παρόμοιο σποτ της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τίτλο The Bark Side και δημιούργησε η Deutsch. Στην τρίτη θέση προτιμήσεων, βρέθηκε το A Dream Car. For Real Life της Kia, με την υπογραφή της David & Goliath, ενώ ακολούθησαν τα Stunt Anthem και 2012 για τα Chevy Sonic και Chevy Silverado αντίστοιχα, από την Goodby, Silverstein & Partners.
Στην έκτη θέση, βρέθηκε το Cheetah της Huyndai, με την υπογραφή της Innocean, ενώ ακολούθησαν κατά σειρά τα Matthew’s Day Off (Honda-RPA), Vampire Party (Audi- Venables Bell & Partners) και Transactions (Acura-RPA Los Angeles). Το Top 10 των διαφημίσεων του φετινού τελικού του Super Bowl, συμπληρώνει το σποτ μιας εταιρείας που δεν ανήκει στο γκρουπ των αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο λόγος για το Flash Fans της μπίρας Budweiser, που φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Anomaly.