To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νew business 2,2 εκατ. ευρώ για την Novacert

Νew business 2,2 εκατ. ευρώ για την Novacert
Νικήτρια σε τρία spec συνολικής αξίας 2,2 εκατ. ευρώ αναδείχθηκε η Novacert.

Συγκεκριμένα αναδείχθηκε νικήτρια στο spec 410. 329.50 ευρώ που έτρεξε η Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Βορείου Ελλάδος (ΕΝ.Ο.Α.Β.Ε.) για την υλοποίηση τού έργου: «Ενημέρωση στα κράτη - μέλη (ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ)».

Το προτεινόμενο πρόγραμμα ενημέρωσης στα κράτη - μέλη (ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ) συνίσταται στην παροχή ενημέρωσης προς τους καταναλωτές, όσον αφορά στην υπεύθυνη κατανάλωση οίνου και τον κίνδυνο που συνδέεται με την επιβλαβή κατανάλωση αλκοόλ, καθώς και όσον αφορά στο ενωσιακό καθεστώς των προστατευόμενων ονομασιών προέλευσης και των προστατευόμενων γεωγραφικών ενδείξεων, σε σχέση με τη συγκεκριμένη ποιότητα, τη φήμη ή άλλα χαρακτηριστικά του οίνου, λόγω του ειδικού γεωγραφικού περιβάλλοντος ή της προέλευσής του. Η ενημέρωση που προβλέπεται, βασίζεται στις εγγενείς ιδιότητες του οίνου ή τα χαρακτηριστικά του και δεν αφορά στα εμπορικά σήματα ούτε ενθαρρύνει την κατανάλωση κάποιου οίνου, λόγω της συγκεκριμένης προέλευσής του.

Ωστόσο, η προέλευση ενός οίνου μπορεί να αναφέρεται στο πλαίσιο τής ενημερωτικής δραστηριότητας. Το προτεινόμενο πρόγραμμα ενημέρωσης συνίσταται στην παροχή ενημέρωσης, και συγκεκριμένα στις παρακάτω δράσεις:

Δράση 1: Δημόσιες σχέσεις και προωθητικές ή διαφημιστικές δραστηριότητες

1.1 Ενημερωτική εκστρατεία στο διαδίκτυο

1.2 Ενημερωτική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

1.3 Online διαφήμιση

Δράση 2: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις

2.1 Σεμινάρια

2.2 Master class

2.3 Συμμετοχή σε παρουσιάσεις οίνων («ΒορΟινά»)

2.4 Αγορά οίνου

2.5 Ενημερωτικές εκστρατείες μέσω οπτικοακουστικού, εντύπου ή άλλου υλικού

2.6 Ταξίδια προσκεκλημένων

Επίσης αναδείχθηκε νικήτρια σε ανάλογο διαγωνισμό ύψους 528.836 ευρώ που πραγματοποίησε ο Α.Α.Ο.Σ. Βαένι Νάουσα. Και αυτή την φορά πρόκειται για πρόγραμμα ενημέρωσης στα κράτη - μέλη (ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ) που συνίσταται στην παροχή ενημέρωσης προς τους καταναλωτές, όσον αφορά στην υπεύθυνη κατανάλωση οίνου και τον κίνδυνο που συνδέεται με την επιβλαβή κατανάλωση αλκοόλ, καθώς και όσον αφορά στο ενωσιακό καθεστώς των προστατευόμενων ονομασιών προέλευσης και των προστατευόμενων γεωγραφικών ενδείξεων, σε σχέση με τη συγκεκριμένη ποιότητα, τη φήμη ή άλλα χαρακτηριστικά του οίνου, λόγω του ειδικού γεωγραφικού περιβάλλοντος ή της προέλευσής του.

Οι δράσεις που περιλαμβάνει, είναι οι παρακάτω:

Δράση 1: Δημόσιες σχέσεις και προωθητικές ή διαφημιστικές δραστηριότητες

1.3 Διαφήμιση στο γενικό και εξειδικευμένο τύπο

1.4 Δημιουργία και παραγωγή έντυπου υλικού

Δράση 2: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις

2.1 Συμμετοχή σε εκθέσεις

2.2 Γεύματα και δείπνα

2.3 Αγορά οίνου

2.4 Ταξίδια προσκεκλημένων

Τέλος, επικράτησε στο spec ύψους 1,27 εκατ. ευρώ που «έτρεξε» ένωση νομικών προσώπων με επικεφαλής εταίρο τον Α.Α.Ο.Σ. Βαένι Νάουσα, και η οποία απαρτίζεται από:

α) Α.Α.Ο.Σ. Βαένι Νάουσα·

β) Γ. και Ε. Φούντη Ο.Ε.·

γ) την ατομική επιχείρηση «Σταύρος Κόκκινος»·

δ) Tarala Ι.Κ.Ε.·

ε) Γεωργιάδης Σπινθηροπούλου Ο.Ε.·

στ) την ατομική επιχείρηση «Δουλγερίδου Μαρία»·

ζ) Σ. και Κ. Αργυράκης Ο.Ε.·

η) Ελισσάβετ Χρυσοχόου και ΣΙΑ Ε.Ε.·

θ) την ατομική επιχείρηση «Κωνσταντίνος Κελεσίδης»·

ι) την ατομική επιχείρηση «Πέτρος Κων. Καρύδας»·

ια) την ατομική επιχείρηση «Αικατερίνη Διαμαντάκου»·

ιβ) την ατομική επιχείρηση «Ελισάβετ Μελτζάνη»·

ιγ) την ατομική επιχείρηση «Λούσης Γεώργιος»·

ιδ) Κυρ-Γιάννη Α.Ε., και

ιε) την ατομική επιχείρηση «Απόστολος Θυμιόπουλος»:

Ο διαγωνισμός αφορούσε την επιλογή αναδόχου για την υλοποίηση τού έργου «Προώθηση οίνου σε τρίτες χώρες», με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά. Αφορά σε προώθηση του ξινόμαυρου Π.Ο.Π. Νάουσας σε Η.Π.Α., ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ και ΙΑΠΩΝΙΑ.