Novacert: New business 2,7 εκατ. ευρώ

Νικήτρια σε 5 spec συνολικής αξίας 2,7 εκατ. ευρώ για την προώθηση ελληνικών οίνων στο εξωτερικό αναδείχθηκε η Novacert.
Προβολή στην αγορά των ΗΠΑ
Συγκεκριμένα η εταιρεία αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για την «Προώθηση οίνων σε τρίτες χώρες», με budget 181.500 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) που «έτρεξε» η ένωση νομικών προσώπων με επικεφαλής εταίρο την «Κυρ-Γιάννη Α.Ε.», η οποία απαρτίζεται από την: α) «Κυρ-Γιάννη Α.Ε.»· β) την Κτήμα Σιγάλα Οινοποιητική Α.Ε.· γ) την Κτήμα Σκούρα Ο.Α.Α.Ε.· δ) την Κτήμα Άλφα Α.Ε., και ε) την ατομική επιχείρηση «Δουλουφάκης Νίκος».
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση των ομάδων στόχων για τους οίνους Π.Ο.Π. «Αμύνταιο», Π.Γ.Ε. «Ημαθία», Π.Γ.Ε. «Φλώρινα», Π.Γ.Ε. «Μακεδονία», Π.Ο.Π. «Σαντορίνη», Π.Γ.Ε. «Κυκλάδες», Π.Ο.Π. «Δαφνές», Π.Γ.Ε. «Κρήτη», Π.Γ.Ε. «Πελοπόννησος» και Π.Ο.Π. «Νεμέα» στην αγορά των Η.Π.Α., περιλαμβάνοντας εξειδικευμένες ενέργειες και δράσεις προώθησης και ανάπτυξης πωλήσεων, μέσω μιας καμπάνιας digital marketing.
Ανάθεση για Σιγκαπούρη, Αυστραλία, Ν. Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Επίσης επικράτησε σε ανάλογο spec με budget 383.592 ευρώ από την προσωρινή ένωση νομικών προσώπων που δημιούργησαν η «Κυρ-Γιάννη» και η Κτήμα Σιγάλα Οινοποιητική, με επικεφαλής την πρώτη.. Το σχετικό πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση των ομάδων - στόχων, για τους οίνους Π.Ο.Π. «Αμύνταιο», Π.Ο.Π. «Σαντορίνη», Π.Γ.Ε. «Ημαθία», Π.Γ.Ε. «Φλώρινα», Π.Γ.Ε. «Μακεδονία» και Π.Γ.Ε. «Κυκλάδες» της εταιρείας «Κυρ-Γιάννη» και του «Κτήμα Σιγάλας», στις χώρες - στόχους: Σιγκαπούρη, Αυστραλία, Ν. Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
θα διαρκέσει τρία χρόνια έως 31 Αυγούστου 2023 και περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
Δράση 1: Δημόσιες σχέσεις και προωθητικές ή διαφημιστικές δραστηριότητες
-Διαφήμιση και πληροφόρηση στο διαδίκτυο (online digital marketing)
Δράση 2: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις
-Παρουσιάσεις οίνου (wine seminars)
-Γεύματα με εμπειρογνώμονες
-Προώθηση σε σημεία Πώλησης
-Εκπαιδευτικά ταξίδια
319.000 ευρώ από την Πάνος Λαντίδης
Aκόμη επικράτησε σε διαδικασία που πραγματοποίησε η ένωση νομικών προσώπων που απαρτίζεται από την «Πάνος Λαντίδης» που εδρεύει στη Νεμέα, και της «Ντούγκος Θ. - Ντούγκου Λ. Ο.Ε.» που εδρεύει στη Λάρισα, με επικεφαλής εταίρο την πρώτη. To budget σε αυτή την περίπτωση είναι 319. 231 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και το πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση των ομάδων στόχων για τους οίνους Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.) «Νεμέα», Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (Π.Γ.Ε.) «Πελοπόννησος», Π.Ο.Π. «Ραψάνη» και τους ποικιλιακούς οίνους Ασσύρτικο, Sauvignon Blanc, Ξινόμαυρο, Ροδίτης Αλεπού, Λημνιώνα, Syrah, Grenache Rouge και Μαυροτράγανο του Κτήματος Λαντίδη και του Οινοποιείου Ντούγκος στην αγορά των Η.Π.Α..
Περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
Συμμετοχή σε εκδηλώσεις
-Γευσιγνωσίες οίνου· ομάδα - στόχος: Επαγγελματίες του χώρου και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, καταναλωτές
-Γεύματα με εμπειρογνώμονες· ομάδα - στόχος: Επαγγελματίες του χώρου και διαμορφωτές της κοινής γνώμης
-Εκπαιδευτικά ταξίδια· ομάδα - στόχος: Επαγγελματίες του χώρου και διαμορφωτές της κοινής γνώμης
Ενημερωτικές εκστρατείες μέσω διαφημιστικού ή προωθητικού υλικού
-Αναμόρφωση και παραγωγή έντυπου υλικού· ομάδα - στόχος: Επαγγελματίες του χώρου και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, καταναλωτές
-Παραγωγή προωθητικού υλικού· ομάδα - στόχος: Επαγγελματίες του χώρου και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Κτήματα Χατζημιχάλη: 1,4 εκατ. ευρώ για την αγορά της Κίνας
Στην μεγαλύτερη ανάθεση που ανακοινώθηκε σήμερα για την Νοvacert, η Κτήματα Χατζημιχάλη, την επέλεξε για το πρόγραμμα προώθησης οίνων Π.Γ.Ε. «Κοιλάδα Αταλάντης» στην Κίνα.
Πρόκειται για ένα generic πρόγραμμα με budget 1.418.362 ευρώ και προτείνων οργανισμός είναι η «Κτήματα Χατζημιχάλη Α.Ε.», ο οποίος παράγει περίπου το 90 % των οίνων Π.Γ.Ε. «Κοιλάδα Αταλάντης».Χώρα - στόχος του Προγράμματος, που θα διαρκέσει 3 χρόνια, είναι η Κίνα
Καθώς η Κίνα αποτελεί νέο προορισμό για τους οίνους Π.Γ.Ε. «Κοιλάδα Αταλάντης», ο στόχος του προτεινόμενου προγράμματος είναι ο εξής: Η είσοδος των οίνων Π.Γ.Ε. «Κοιλάδα Αταλάντης» στην αγορά της ΚΙΝΑΣ, με εξαγωγές κατά τη διάρκεια του προγράμματος (2021 - 2023) όγκου 415 εκατόλιτρων και αξία εξαγωγών ύψους 250.000 ευρώ
Οι ομάδες στόχοι στις οποίες απευθύνεται το πρόγραμμα προώθησης, επιγραμματικά είναι οι ακόλουθες:
α) επαγγελματίες του χώρου, όπως διανομείς, εισαγωγείς, ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής και χονδρικής πώλησης, σχολές ξενοδοχειακών υπηρεσιών και τροφοδοσίας·
β) καταναλωτές, πλην των νέων και ιδίως των παιδιών και των εφήβων, που αναφέρονται στη σύσταση 2001/458/ΕΚ του Συμβουλίου
γ) διαμορφωτές της κοινής γνώμης, όπως δημοσιογράφοι και ειδικοί σε θέματα γαστρονομίας.
Οι δραστηριότητες του προγράμματος είναι οι παρακάτω:
Δημόσιες σχέσεις και προωθητικές ή διαφημιστικές δραστηριότητες
-διαφήμιση στο γενικό και εξειδικευμένο τύπο
-διαφήμιση και πληροφόρηση στο ραδιόφωνο
-διαφήμιση στην τηλεόραση
-μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-ανακοινώσεις στο ραδιόφωνο
-podcasts.
Συμμετοχή σε εκδηλώσεις
-συμμετοχή σε εκθέσεις
-παρουσιάσεις (master class)
-γεύματα με εμπειρογνώμονες
-εκπαιδευτικά ταξίδια.
Ενημερωτικές εκστρατείες μέσω διαφημιστικού ή προωθητικού υλικού
-δημιουργία και παραγωγή έντυπου και προωθητικού υλικού
-συγγραφή δελτίων τύπου
-δημιουργία video.
Μελέτες νέων αγορών και αξιολόγησης
-μελέτες νέων αγορών.
400.000 ευρώ για προβολή στην Αυστραλία
Τέλος, ο Αγροτικός Οινοποιητικός Συνεταιρισμός Τυρνάβου που εδρεύει στον Τύρναβο Θεσσαλίας, επέλεξε την Novacert για την υλοποίηση τού έργου «Προώθηση οίνου σε τρίτες χώρες», με το budget να ανέρχεται σε 403. 341,84 ευρώ
Το πρόγραμμα, που έχει διάρκεια 3 έτη, στοχεύει στην προώθηση των ποικιλιακών οίνων «Μοσχάτο Μαύρο Τυρνάβου» και «Συράχ» στην αγορά της Αυστραλίας, περιλαμβάνοντας εξειδικευμένες ενέργειες και δράσεις προώθησης και ανάπτυξης πωλήσεων. Η συγκεκριμένη εκστρατεία προώθησης δεν γίνεται υπέρ συγκεκριμένων επιχειρήσεων ή υπέρ εμπορικών σημάτων, αλλά θα προβάλλεται μόνο η ποιότητα, η φήμη ή άλλα χαρακτηριστικά των ποικιλιακών οίνων.
Οι ομάδες - στόχοι στις οποίες απευθύνεται το πρόγραμμα προώθησης, επιγραμματικά είναι οι ακόλουθες:
α) επαγγελματίες του χώρου, όπως διανομείς, εισαγωγείς, ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής και χονδρικής πώλησης, σχολές ξενοδοχειακών υπηρεσιών και τροφοδοσίας·
β) καταναλωτές, πλην των νέων και ιδίως των παιδιών και των εφήβων, που αναφέρονται στη σύσταση 2001/458/ΕΚ του Συμβουλίου·
γ) διαμορφωτές της κοινής γνώμης, όπως δημοσιογράφοι και ειδικοί σε θέματα γαστρονομίας.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:
Δημόσιες σχέσεις και προωθητικές ή διαφημιστικές δραστηριότητες
-ανανέωση ιστοσελίδας του Προγράμματος
-μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Συμμετοχή σε εκδηλώσεις
-γευσιγνωσίες οίνου
-παρουσιάσεις (master class)
-γεύματα με εμπειρογνώμονες
Ενημερωτικές εκστρατείες μέσω διαφημιστικού ή προωθητικού υλικού
-δημιουργία και παραγωγή έντυπου υλικού
-δημιουργία και παραγωγή διαφημιστικού υλικού.