Ο Marcin Sosiński νέο μέλος του Golden Drum Hall of Fame

Το Golden Drum καλωσόρισε τον Marcin Sosiński, Chief Creative Officer της Dentsu Creative Πολωνίας & Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ως το νεότερο μέλος του Golden Drum Hall of Fame.
Ο Marcin Sosiński είναι μέρος μιας διακεκριμένης ομάδας ατόμων - οραματιστών και πρωτοπόρων - που έχουν παθιαστεί και αγωνιστεί με θάρρος για την πρόοδο στη δημιουργική βιομηχανία και πέρα από αυτήν.
Από το 2010, το Hall of Fame τιμά εκείνους που έχουν επηρεάσει, μέσω της επαγγελματικής τους πορίας και της προσωπικής τους ζωής, τα δημιουργικά μυαλά και την ψυχή μας. Δημιουργικοί ηγέτες που μας έχουν εμπνεύσει και παρακινήσει, και που τώρα μας καθοδηγούν να εξελίξουμε τις δραστηριότητες μας.
«Η ένταξή μου στο the Golden Drum Hall of Fame αποτελεί μεγάλη τιμή και μια πραγματικά συγκινητική στιγμή για μένα. Γίνομαι μέλος μιας ομάδας ανθρώπων που έχουν ασκήσει βαθιά επιρροή στην επαγγελματική μου ζωή - ο Darek Zatorski, ο Catalin Dobre, ο Adrian Botan - όχι μόνο δάσκαλοι της τέχνης μας, αλλά και άτομα από τα οποία έχω μάθει την αληθινή δύναμη των ιδεών, και τη σημασία του θάρρους και της ευθύνης στη δουλειά μας.
Για χρόνια, το Golden Drum συνδέει, εμπνέει και βοηθά στη διαμόρφωση της ταυτότητας της δημιουργικής φωνής της περιφέρειας μας. Έχει δείξει στον κόσμο ότι η δημιουργικότητα που προέρχεται από αυτή την περιοχή της Ευρώπης έχει μοναδική ευαισθησία, αυθεντικότητα και τόλμη. Ένα είδος δημιουργικότητας που είναι πιο σχετική και αναγκαία από ποτέ. Η αναγνώριση αυτή είναι μια υπενθύμιση για μένα ότι η διαφήμιση έχει νόημα όταν δεν πουλά μόνο... αλλά αγγίζει τους ανθρώπους. Διότι η διαφήμιση δεν είναι η τέχνη του να φωνάζεις. Είναι η τέχνη του να ακούγεσαι. Πρέπει να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για αποτελέσματα που έχουν σημασία — δουλειές που κερδίζουν την προσοχή γιατί αξίζει να τις ακούνε.» - Marcin Sosiński, Dentsu Creative
Ο Marcin Sosiński είναι ένας από τους πιο βραβευμένους και επιδραστικούς δημιουργικούς ηγέτες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Περάσε το μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής του ζωής στη McCann, διαμορφώνοντας μερικές από τις πιο διάσημες καμπάνιες της ομάδας στην περιοχή. Σήμερα, υπηρετεί ως Chief Creative Officer της Dentsu Creative Πολωνίας & Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου συνεχίζει να εκπροσωπεί τη φωνή της περιοχής στη διεθνή σκηνή.
Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας, έχει ηγηθεί καινοτόμων έργων για τοπικές και παγκόσμιες μάρκες, συνθέτοντας υψηλής απόδοσης ομάδες που προσφέρουν σταθερά αριστεία και πολιτιστική συνάφεια. Υπό την ηγεσία του, η McCann Πολωνίας ανακηρύχθηκε Cannes Lions for Good Agency of the Year in 2023, αναγνωρίζοντας τη δέσμευσή της για στοχευμένη δημιουργικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το έργο του Marcin έχει ευρέως αναγνωριστεί, κερδίζοντας κορυφαίες διακρίσεις, μεταξύ άλλων, ένα Titanium και δύο Grand Prix στις Cannes Lions, ένα D&AD Black Pencil (το πρώτο για την Πολωνία), και Grand Awards από The One Show, LIA, Eurobest, Webbys, Clios και Golden Drum.
Το 2025, δύο από τις καμπάνιες του κατατάχθηκαν ως οι πιο βραβευμένες στον παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό τομέα, και ο ίδιος ανακηρύχθηκε ο 9ος πιο βραβευμένος Executive Creative Director στον κόσμο (5ος στην EMEA) — περαιτέρω απόδειξη ότι η ιδιαίτερη δημιουργικότητα από αυτή την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) ταξιδεύει μακριά.
Ένας ακλόνητος υποστηρικτής της δύναμης της δημιουργικότητας που αντλεί έμπνευση από τις τοπικές ρίζες
Ο Marcin έπαιξε βασικό ρόλο στην ανύψωση της φωνής της περιοχής σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσω του έργου του ως κριτής, της διδασκαλίας του, και των πρωτοβουλιών δικτύωσης, συνεχίζει να υποστηρίζει ιδέες που γεννιούνται σε αυτή τη γωνιά του κόσμου — τολμηρές, εκπληκτικές, γεμάτες ανθρώπινη διαίσθηση. Πέρα από το έργο του με παγκόσμιες μάρκες, ο Sosiński είναι βαθιά εμπλεκόμενος στην προώθηση της δημιουργικότητας στην εγχώρια αγορά του. Υποστηρίζει ενεργά την ανάπτυξη της βιομηχανίας στην Πολωνία, ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ad Creators Club.
Μόνο στο Golden Drum, η δημιουργική του ηγεσία έχει οδηγήσει σε πολλαπλά Grand Prix (6), Gold, Silver, και Bronze Drums, καθώς και την αναγνώριση Best of Genius Loci και τον περιζήτητο τίτλο του Creative Director of the Year το 2023. Οι καμπάνιες του, από το «Where to Settle», «Room for Everyone» μέχρι το «The Future Peasants», όχι μόνο βραβεύονται αλλά και δοξάζονται για τη σύλληψη του μοναδικού πνεύματος και πολιτιστικής ταυτότητας της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Είναι περήφανος που του ζητήθηκε τη φετινή χρονιά να συμμετάσχει στην κριτική επιτροπή του Creative Business Excellence.