To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όχι από τζάκι, από Τζόκερ

Όχι από τζάκι, από Τζόκερ
Η νέα επικοινωνία του Τζόκερ από τον ΟΠΑΠ ήρθε για να μας συστήσει σε νέους πρωταγωνιστές, κρατώντας δυνατή την παράδοση που έχει το παιχνίδι σε καμπάνιες που γράφουν ιστορία!


Τον Σεπτέμβριο του 2018, το πιο δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ, το Τζόκερ, μας παρουσίασε τον νέο του πρωταγωνιστή: έναν καθημερινό τύπο, που δεν γνωρίζει τίποτα περί αριστοκρατικών εμπειριών, αλλά τις ζει με τον δικό του διασκεδαστικό τρόπο, μιας και δεν είναι από τζάκι, αλλά από Τζόκερ!

Πάνος Μπόλλας Βrand/Communication & Sponsoring Team Director

Πώς προέκυψε η ανάγκη για νέα επικοινωνία;
Οι διαφημίσεις του Τζόκερ έχουν ήδη γράψει ιστορία, προσφέροντας διαχρονικά στους θεατές στιγμές διασκέδασης μέσα από τις περιπέτειες αγαπημένων πρωταγωνιστών όπως ο αξέχαστος «Θείος» και πιο πρόσφατα ο γενναιόδωρος «Τάχτης». Η κάθε καμπάνια που έχουμε λανσάρει μέχρι στιγμής παραμένει «στον αέρα» για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, πετυχαίνοντας κάθε φορά θερμή υποδοχή από το κοινό, και κάποια στιγμή ολοκληρώνει τον κύκλο της. Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και το ότι η επικοινωνία του Τζόκερ έχει έντονη προβολή, με αποτέλεσμα οι θεατές να βλέπουν αρκετά συχνά τα υλικά της εκάστοτε καμπάνιας. Έτσι λοιπόν, όταν κρίνουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, προχωράμε σε ανανέωση.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη στρατηγική επικοινωνίας

Βασικός μας στόχος παραμένει πάντα η υποστήριξη της υπόσχεσης του ΟΠΑΠ σαν μάρκα συνολικά να προσφέρει διασκέδαση και ψυχαγωγία στους παίκτες. Με γνώμονα αυτό, προχωράμε κάθε φορά στο σχεδιασμό επικοινωνίας, που όχι μόνο επικοινωνεί το μήνυμά μας, αλλά προσφέρει και στο θεατή στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης μέσα στην καθημερινότητά του. Το κάθε παιχνίδι έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και τον δικό του τρόπο για να προσφέρει στην εμπειρία του παίκτη και κάθε φορά δουλεύουμε με τη λογική να προβληθούν αυτά τα χαρακτηριστικά.

Πόπη Ασλανίδου Βrand/Communication ATL Team Head

Σε ποια insights βασιστήκατε για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας;

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ονειρευτεί και συζητήσει με παρέες και αγαπημένους μας τι θα κάναμε εάν ήμασταν οι μεγάλοι τυχεροί του Τζόκερ. Και μιλάμε συχνά για ταξίδια, σπίτια, αυτοκίνητα και μεγάλη ζωή. Μέσα σε όλα αυτά όμως υπάρχει κρυμμένο και ένα ακόμη πολύ σημαντικό insight. Αυτό δεν είναι άλλο από την ανάγκη του καθενός να μην αλλάξει το ποιος είναι επειδή κέρδισε πολλά χρήματα. Ακόμη κι αν γίνεις πολύ πλούσιος, όπως όταν κερδίζεις το Τζόκερ, μπορείς να απολαμβάνεις τα πλούτη σου παραμένοντας ο ίδιος άνθρωπος που ήσουν πάντα και κρατώντας ανέπαφες τις αγαπημένες σου συνήθειες.

Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε πάρει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Παρόλο που η καμπάνια είναι πολύ λίγο καιρό «στον αέρα», τα μηνύματα από τον κόσμο είναι πολύ θετικά. Η ταύτιση με τον πρωταγωνιστή, η συμπάθεια που του δείχνουν, ακόμη και ο ενθουσιασμός για το τραγούδι που συνοδεύει τη διαφήμιση, μας δείχνουν ότι σιγά-σιγά θα γίνει κομμάτι της μεγάλης ιστορίας επιτυχιών της μάρκας.

Σοφία Καλαμπαλίκη Βrand/Communication ATL Specialist

Ποια είναι τα επόμενα βήματα προβολής;

H καμπάνια είναι ακόμη στην αρχή της, καθώς η ταινία που έχουν ήδη δει οι θεατές, είναι η πρώτη από μια σειρά ταινιών. Σύντομα, το κοινό θα απολαύσει και τη γνωριμία με νέους πρωταγωνιστές και καταστάσεις που θα προσφέρουν άφθονο γέλιο. Πέρα από την τηλεόραση, η καμπάνια θα πλαισιωθεί και από άλλα μέσα όπως δημιουργικά outdoor και ειδικές ενέργειες. Επομένως, μείνετε συντονισμένοι, γιατί τα καλύτερα έρχονται!


Συντελεστές

Customer Team
Petr Matejovsky, Πάνος Μπόλλας, Πόπη Ασλανίδου, Σοφία Καλαμπαλίκη, Αλίκη Κοτζαμάνη, Σοφία Γαζή, Μίνα Σταυριανέα

Digital Team
Πάνος Μπάσιος, Άννα Νενάδη, Ηλιάνα Μηλιώνη, Κατερίνα Μπούρα, Τριάδα Καλαμαρά, Γιώργος Καζάκος

Social Media Team
Ανδρέας Χρήστου, Μαρία Τρανού, Φραγκίσκος Καβρουδάκης

Corporate and Regulatory Affairs Team
Μανώλης Σταυρουλάκης, Γιάννης Βλαχογιάννης, Τζίνα Γιαγκιτζή, Τερέζα Γιακουμή

Product Team
Ian Catchick, Φώτης Ζησιμόπουλος, Απόστολος Χουλιάρας, Νικολέττα Ζήκα

Advertising Agency
The Newtons Laboratory

Δείτε περισσότερα για το Τζόκερ στο σχετικό link
https://www.opap.gr/odigos-tzoker