Ogilvy: Αναλαμβάνει τον σχεδιασμό προγράμματος CRM για τη Hertz
Σε διεύρυνση της συνεργασίας τους προχωρούν η Ogilvy και η Autohellas HERTZ, με την πρώτη να αναλαμβάνει το σχεδιασμό του προγράμματος CRM της εταιρίας με στόχο την ενίσχυση του engagement και της πιστότητας των πελατών της. Μεταξύ άλλων, η συνεργασία περιλαμβάνει ανάλυση και segmentation της βάσης πελατών, χάραξη της CRM & Data στρατηγικής, δημιουργία design system, καθώς και σχεδιασμό και διαχείριση καμπανιών. H Ogilvy εξειδικεύεται στο Relationship Design, δηλαδή στο να βοηθά τα brands να χτίζουν σχέσεις με τους πελάτες τους μέσω της χρήσης Data.
Παντρεύοντας τα δεδομένα με την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα καταφέρνει να επιτυγχάνει customer loyalty, advocacy και business results
