To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη μεταμόσχευση οργάνων με το Ίδρυμα Ωνάση

Ogilvy: Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη μεταμόσχευση οργάνων με το Ίδρυμα Ωνάση

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ogilvy:

«Περισσότεροι από χίλιοι άνθρωποι στην Ελλάδα βρίσκονται στη λίστα αναμονής για μεταμόσχευση οργάνων. Η χώρα μας έχει περίπου οκτώ δότες ανά εκατομμύριο κατοίκους - έναν από τους χαμηλότερους δείκτες στην Ε.Ε.

Για να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό σχετικά με τη μεταμόσχευση οργάνων, απλώς είπαμε την αλήθεια: η ζωή αρχίζει ξανά, χάρη στη δωρεά οργάνων. Λήπτες μεταμοσχεύσεων μοιράζονται τις πραγματικές τους ιστορίες «Δεύτερης Πρώτης Φοράς» - την εμπειρία της επιστροφής σε κάτι που αγαπούσαν, σαν να ήταν η πρώτη φορά. H δεύτερη πρώτη φορά.


Σε μία εποχή, που είναι δύσκολο να διακρίνεις τι είναι πραγματικό, η καμπάνια στηρίχτηκε στη δύναμη των αληθινών ιστοριών.

Οι φωτογραφίες και η φωνή των πρωταγωνιστών μας, γίνονται τηλεοπτικά και digital videos, ραδιοφωνικά spots και αφίσες σε όλη την πόλη. Όλα τα υλικά οδηγούν σε μία σειρά από πέντε podcasts, όπου η Αθανασία, η Δήμητρα, ο Κώστας, ο Κυριάκος και η Σάντυ αφηγούνται την ιστορία τους.


Τα πορτρέτα των πρωταγωνιστών έγιναν από τον Ale Burset.

Η καμπάνια αποτελεί πρωτοβουλία του Ιδρύματος Ωνάση, υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνάσειου Νοσοκομείου».

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

TAGS: Ogilvy Group