To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Omnichannel marketing στρατηγική για την Toyota Hellas

Ogilvy: Omnichannel marketing στρατηγική για την Toyota Hellas

Η  Toyota, σε συνεργασία με την Ogilvy, προχώρησε στην αξιοποίηση καινοτόμων πρακτικών και μέσα από ένα αποτελεσματικό «πάντρεμα» Performance & CRM, κατόρθωσε σε σύντομο χρονικό διάστημα να αυξήσει σημαντικά τα εισερχόμενα leads, διατηρώντας παράλληλα την υψηλή ποιότητά τους. Αποτέλεσμα που εκτός της επίτευξής των στόχων της μάρκας, βοήθησε σημαντικά και στη μετάβαση της Toyota προς τη νέα, cookie-less εποχή.

Μέσω διασύνδεσης του Salesforce με τα Meta κανάλια, κατέστη δυνατή η αυτοματοποιημένη συγκέντρωση των leads μέσα από native, on – Facebook lead φόρμες σε πραγματικό χρόνο. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν customer journeys με στόχο την ομαλή διαδρομή του χρήστη στο marketing funnel, από την πρώτη επαφή με το εκάστοτε μοντέλο αυτοκινήτου έως την αγορά του.

Τα τελικά αποτελέσματα ήταν θεαματικά υπέρ της νέας, καινοτόμου καμπάνιας, με +210% FB leads, σε μόλις δύο μήνες, σε σχέση με όσα προήλθαν το ίδιο διάστημα από το website ενώ επιπλέον:

• Το click-to-open rate ήταν υψηλότερο κατά ~6%

• O ρυθμός των unsubscribes μειώθηκε κατά ~28%

• Το cost-per-lead μειώθηκε κατά 86%