Ogilvy: Phygital activation για την Aegean
Γνωρίζοντας τα προνόμια της genAIRation AEGEAN και το πόσες προσφορές απολαμβάνουν τα μέλη της, είναι λογικό να απορεί κανείς, γιατί οι νέοι δεν βρίσκονται ήδη στο αεροπλάνο σε flight mode. Γι’ αυτό, η Ogilvy δημιούργησε ένα διασκεδαστικό, physical activation, για να ενημερώσει όσο περισσότερους νέους ήταν δυνατόν για τις όλες τις παροχές που μπορούν να έχουν με την genAIRation και να τους δώσουμε δώρο το πρώτο τους ταξίδι με την AEGEAN.
To branded air booth τοποθετήθηκε στην Πλατεία Συντάγματος και στον Πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα και γέμισε με νικητήρια boarding passes, τα οποία οι νέοι καλούνταν να πιάσουν και έτσι να κερδίσουν ένα ταξίδι της επιλογής τους μετ’ επιστροφής, για τους ίδιους αλλά και για το plus one τους. Host των δύο events ήταν ο αγαπητός στο νεανικό κοινό Σπήλιος Φλώρος ο οποίος γέμισε τις στιγμές των genAIRators με γέλιο, τζέρτζελο, όπως ο ίδιος λέει, και πολλά δώρα.
Αποτέλεσμα; Ουρές κόσμου κατακλύσανε το Σύνταγμα και τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας με τον αριθμό των συμμετεχόντων να φτάνει τα 191 άτομα και των νικητών τα 47.
To branded air booth τοποθετήθηκε στην Πλατεία Συντάγματος και στον Πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα και γέμισε με νικητήρια boarding passes, τα οποία οι νέοι καλούνταν να πιάσουν και έτσι να κερδίσουν ένα ταξίδι της επιλογής τους μετ’ επιστροφής, για τους ίδιους αλλά και για το plus one τους. Host των δύο events ήταν ο αγαπητός στο νεανικό κοινό Σπήλιος Φλώρος ο οποίος γέμισε τις στιγμές των genAIRators με γέλιο, τζέρτζελο, όπως ο ίδιος λέει, και πολλά δώρα.
Αποτέλεσμα; Ουρές κόσμου κατακλύσανε το Σύνταγμα και τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας με τον αριθμό των συμμετεχόντων να φτάνει τα 191 άτομα και των νικητών τα 47.