Ogilvy UK: Σταμάτα την συνεργασία με influencers που κάνουν ρετούς στα Social Media

Την συνεργασία της με Influencers που «παραμορφώνουν» το πρόσωπο και το σώμα τους στις καμπάνιες προϊόντων σταματά η Ogilvy, σε μια προσπάθεια να βάλει φρένο στην αρνητική επιρροή που έχουν τα social media στην ψυχική υγεία των ατόμων.
Ο Head of Influence της Ogilvy, Rahul Titus, ανέφερε πως το marketing με influencers έπρεπε να δείχνει την αυθεντική πλευρά του, όμως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται είναι επιβλαβες για όποιον παρακολουθεί τα social media.
Η εν λόγω απαγόρευση ισχύει για όλα τα μέρη του ομίλου της Ogilvy UK, που περιλαμβάνει πελάτες όπως η Dove.
Συγκεκριμένα, η Ogilvy δεν θα συνεργάζεται από εδώ και στο εξής με influencers που κάνουν ρετούς στο δέρμα ή το σώμα τους, αλλά θα επιτρέπει επεξεργασίες όπως η αλλαγή της αντίθεσης και της φωτεινότητας. Για να ανιχνεύσει ποιες εικόνες έχουν υποστεί ρετους, θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία InfluenceO.
«Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας για να δώσουμε στους influencers την ελευθερία έκφρασης», αναφέρει ο Titus.
Πάντως, ο Rahul Titus εμφανίζεται ρεαλιστής και πιστεύει ότι θα χρειαστεί χρόνος για να στηρίξει αυτή την απόφαση η βιομηχανία. «Μιλάμε για αντιστροφή αντιλήψεων 10 ετών στα social media και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί μέσα σε δύο μήνες. Γνωρίζουμε ότι η υλοποίηση του σχεδίου δεν θα εμφανίσει τα οφέλη του για τα επόμενα πέντε χρόνια».
Ο Ogilvy ελπίζει ότι η εν λόγω πολιτική θα «προκαλέσει μια αλυσιδωτή αντίδραση» στον κλάδο.