Ogivly: Επινόησε τα GREEKENDS!

Greekend είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημίσουν στους Ευρωπαίους τις σύντομες αλλά χορταστικές αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη.
Οι κοντινές αποδράσεις σε πόλεις του εξωτερικού ή αλλιώς city breaks είναι μια ανερχόμενη τουριστική τάση στους κατοίκους της Ευρώπης και συμβαίνει συνήθως τα Σαββατοκύριακα με μια, δυο μέρες, πριν ή μετά. Αν υπάρχει, όμως, κάποιος λαός που ξέρει να απολαμβάνει πραγματικά τα Σαββατοκύριακα του, αυτός είναι οι Έλληνες, που λόγω καλού καιρού, μικρών αποστάσεων και χιλιάδων επιλογών διασκέδασης όλο το 24 ωρο, τα περνάμε σχεδόν πάντα έξω από το σπίτι, γυρνώντας από τη μια μεριά της πόλης στην άλλη και από το πρωί ως το βράδυ ή ως το επόμενο πρωί…
Και επειδή αυτός ο τρόπος ζωής είναι τόσο μοναδικά «ελληνικός», σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του ορισμό. Έτσι λοιπόν, γεννήθηκε το greekend και το μήνυμα “end your week like a greek” καθώς και μια 360 ζωηρή καμπάνια που χαρίζει στο ταξιδιωτικό κοινό μια περιεκτική γεύση των όσων μπορεί κανείς να βιώσει, να δει και να νιώσει σε κάποια ελληνική πόλη, μέσα σε μόλις δυο ή τρεις μέρες. Τα γυρίσματα πραγματοποιηθήκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.
Οι κοντινές αποδράσεις σε πόλεις του εξωτερικού ή αλλιώς city breaks είναι μια ανερχόμενη τουριστική τάση στους κατοίκους της Ευρώπης και συμβαίνει συνήθως τα Σαββατοκύριακα με μια, δυο μέρες, πριν ή μετά. Αν υπάρχει, όμως, κάποιος λαός που ξέρει να απολαμβάνει πραγματικά τα Σαββατοκύριακα του, αυτός είναι οι Έλληνες, που λόγω καλού καιρού, μικρών αποστάσεων και χιλιάδων επιλογών διασκέδασης όλο το 24 ωρο, τα περνάμε σχεδόν πάντα έξω από το σπίτι, γυρνώντας από τη μια μεριά της πόλης στην άλλη και από το πρωί ως το βράδυ ή ως το επόμενο πρωί…
Και επειδή αυτός ο τρόπος ζωής είναι τόσο μοναδικά «ελληνικός», σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του ορισμό. Έτσι λοιπόν, γεννήθηκε το greekend και το μήνυμα “end your week like a greek” καθώς και μια 360 ζωηρή καμπάνια που χαρίζει στο ταξιδιωτικό κοινό μια περιεκτική γεύση των όσων μπορεί κανείς να βιώσει, να δει και να νιώσει σε κάποια ελληνική πόλη, μέσα σε μόλις δυο ή τρεις μέρες. Τα γυρίσματα πραγματοποιηθήκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.