Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1ο ADathon από τα Ermis Awards

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο ADathon, ο τριήμερος διαγωνισμός αφιερωμένος στη δημιουργικότητα και την καινοτομία, στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, που πραγματοποιήθηκε τις 16 έως τις 18 Μαΐου 2025 στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας στο Μαρούσι.
Το Adathon, διοργανώθηκε από την ΕΔΕΕ και τα Ermis Awards σε συνεργασία με το AD & PR LAB του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, υπό την καθοδήγηση της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας και Διευθύντριας του AD & PR LAB Μπέττυς Τσακαρέστου. Η πρωτοβουλία αυτή αποτέλεσε ένα δυναμικό hub συνεργασίας, έμπνευσης και καινοτομίας, φέρνοντας κοντά φοιτητές, επαγγελματίες της επικοινωνίας και στελέχη του κλάδου της διαφήμισης σε ένα περιβάλλον ανοιχτής δημιουργικής ανταλλαγής.
Συνολικά 89 τεταρτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες του AD & PR LAB σχημάτισαν 18 ομάδες, οι οποίες εργάστηκαν εντατικά πάνω σε πραγματικά briefs - challenges που έθεσαν οι διαφημιζόμενοι Κωτσόβολος και Molto. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν στρατηγικές επικοινωνίας και καμπάνιες για τα brands, βασισμένοι στην καινοτομία, την κατανόηση του κοινού και τη δημιουργική αφήγηση.
Κατά τη διάρκεια του ADathon, καθοριστική ήταν η συμβολή των 37 μεντόρων και ομιλητών, που στήριξαν τις ομάδες μέσα από παρουσιάσεις και συνεδρίες καθοδήγησης. Τις προτάσεις των ομάδων αξιολόγησαν 11 διακεκριμένοι επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης, με βάση τη δημιουργική και στρατηγική πρωτοτυπία των ιδεών.
Οι νικήτριες ομάδες ήταν:
- Η ομάδα Akmis Agency (Γιούτσου Ιόλη, Ζαχαριουδάκη Μαρία, Μανδρέκα Σοφία, Παπακωνσταντίνου Ιωάννα), για το challenge της Κωτσόβολος.
- Η ομάδα Katharxis Agency (Λέκκα Νικολέτα, Μανώλη Ιωάννα, Μαρκαντωνάτου Αγγελική, Μερίκα Ιωάννα, Τζαβέλλα Βασιλική), για το challenge της Molto.
Οι φοιτητές και φοιτήτριες του AD & PR LAB είχαν την ευκαιρία να βιώσουν έναν αυθεντικό και απαιτητικό διαγωνισμό επικοινωνίας, να πειραματιστούν με καινοτόμες ιδέες, να συνεργαστούν με ανθρώπους της αγοράς και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους ενόψει της επαγγελματικής τους πορείας.
Τι δήλωσαν οι challenge Owners του ADathon:
“Στην Κωτσόβολος έχουμε ως αποστολή να ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους να ζήσουν μια καλύτερη ζωή με την τεχνολογία. Η δέσμευση αυτή είναι πολύ απαιτητική και χρειάζεται καινοτόμες λύσεις και υποστήριξη σε όλο το ταξίδι του προϊόντος από την αναζήτηση, την αγορά, έως και την απόσυρση. Η πρόκληση αυτή, δόθηκε στους φοιτητές του AD & PR Lab ως το 1ο challenge του ADathon και τους ζητήθηκε να φέρουν ολοκληρωμένες προτάσεις για την επόμενη μέρα στην αγοραστική εμπειρία. Οι προτάσεις των ομάδων ήταν εξαιρετικά υψηλού επιπέδου και μας εντυπωσίασαν με τον βαθμό καινοτομίας, δημιουργικότητας και δυνατότητας εφαρμογής τους. Η όλη συμμετοχή μας στην πρωτοβουλία αυτή ανέδειξε το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο και την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και μας ενέπνευσε για το μέλλον. Ευχαριστούμε πολύ την ΕΔΕΕ για την πρόσκληση συμμετοχής μας και τις ομάδες που δούλεψαν τόσο δημιουργικά και εντατικά για το challenge μας.”
Κωνσταντίνος Σταματάκης, Chief Marketing Officer, Κωτσόβολος Κωνσταντίνα Μουντάκη, Brand Marketing Lead, Κωτσόβολος
“Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε με φοιτητές που προσέγγισαν το challenge που τους τέθηκε για το Molto με μία φρέσκια, αυθεντική και ανεπιτήδευτη ματιά. Οι ιδέες τους αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης και μας έδωσαν το έναυσμα να επανεξετάσουμε παραδοχές και μεθόδους, ενισχύοντας περαιτέρω τη σύνδεση της εμπειρίας με την καινοτομία. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για το πάθος και την αφοσίωσή τους, καθώς και στους διοργανωτές για την άψογη υλοποίηση. Για εμάς στη Mondelēz έχει σημαίνουσα βαρύτητα να είμαστε ουσιαστικά δίπλα στην ακαδημαϊκή κοινότητα καλλιεργώντας γόνιμους διαλόγους με τη νέα γενιά και να ενισχύουμε τη σύνδεσή της με τον κλάδο της επικοινωνίας.”
Αλεξάνδρα Σκριβάνου, Junior Brand Manager Pastry, Mondelez International
“Ήταν μια διαφωτιστική εμπειρία η συνεργασία με νέα μυαλά - έχουν μία εντελώς καθαρή και ανεπιτήδευτη προσέγγιση στο ideation σε συνδυασμό με υψηλό επίπεδο κατάρτισής και γνώσεων, κάτι που μας έδωσε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε μια άλλη οπτική στον τρόπο που προσεγγίζουμε και τη στρατηγική και το δημιουργικό. Συγχαρητήρια στους φοιτητές, στην ΕΔΕΕ και το AD&PR Lab του Παντείου για την πρωτοβουλία και την εξαιρετική εκτέλεση του προγράμματος. Από πλευράς μας, ελπίζω να καταφέραμε να δημιουργήσουμε στους νέους ενδιαφέρον για το χώρο της Επικοινωνίας και να τους προσελκύσουμε να μπουν σε αυτόν!”
Αννίτα Γαλανοπούλου, Executive Director, Publicis Greece
Η οργανωτική ομάδα, αποτελούμενη από στελέχη της ΕΔΕΕ, την 11μελή φοιτητική ομάδα του AD & PR LAB, καθώς και από μια πολυσύνθετη κοινότητα επαγγελματιών του χώρου της επικοινωνίας, διασφάλισε την επιτυχή υλοποίηση του 1ου ADathon, ως ξεκίνημα ενός θεσμού που θα έχει συνέχεια.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν, τα Everest Exclusive και η Nestle.