
Νέα καμπάνια της Star Alliance για την αξία της αδιάλειπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας
Παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Rhythm of Excellence»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίασε τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Rhythm of Excellence»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση της δημιουργικής ομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τη νέα καμπάνια λανσαρίσματος των Αντλιών Θερμότητας Zealux Electric Limited
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Volton µαζί µε τη VML, παρουσιάζουν µια καµπάνια που κάνει challenge τα στερεότυπα, τους κανόνες και τις συνήθειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Τσιόδρας σημειώνει, επίσης, ότι «οι πλατφόρμες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν τη διάδοση περιεχομένου το οποίο μπορεί να έχει αρνητική και μη αναστρέψιμη επίδραση στην υγεία των ανηλίκων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε χιούμορ μηδενικής ζάχαρης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κύρια ευθύνη την επέκταση της εταιρείας στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρα από το τηλεοπτικό spot, η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσω μίας σειράς digital υλικών καθώς και OOH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPay TV, Ραδιόφωνο και Digital μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα 360 επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory