
Spec από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Το ποσό του 1,3 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την τουριστική προβολή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό του 1,3 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την τουριστική προβολή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία του ΟΠΑΠ με τον ΑΝΤ1, καθώς μέσα από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού θα μεταδίδονται οι κληρώσεις Λόττο, Τζόκερ και Πρότο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά επισημάνσεων για την ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της κοινοτικής Οδηγίας για τις Υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων (Π.Δ. 109/2010) προχώρησε το ΙΟΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους δημιουργικούς λογαριασμούς των Durex και Scholl, brands που εντάχθηκαν πρόσφατα στο portfolio της Reckitt Benckiser, απέκτησε η Euro RSCG, μέλος του ομίλου Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της επίσκεψής του στη χώρα μας για την ημερίδα «Ποιος φοβάται τα social media;», ο Βob Pickard μίλησε στο adbusiness για τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ10 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά γιορτάζει η V+Ο και οι επικεφαλής της στην πρόσφατη εκδήλωση με τη συγκεκριμένη αφορμή μας χάρισαν μια νότα αισιοδοξίας στη δύσκολη αυτή εποχή, μιλώντας για περαιτέρω ανάπτυξη, new business και ακόμη πιο δυναμική πορεία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαθήκοντα αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου και μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Chipita αναλαμβάνει ο Μαρίνος Γιαννόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα νέου Managing Director της Kraft Foods Hellas αναλαμβάνει ο Λευτέρης Χαλουλάκος, από 1η Δεκεμβρίου 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιήμερο σεμινάριο-εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα» διοργανώνει στις 23 και 24 Νοεμβρίου (9:30-17:30) το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Oxygen2adv υπογράφει τη νέα πρωτότυπη καμπάνια της Αβγά Βλαχάκη, που «τρέχει» σε τηλεόραση και μετρό από τις 14 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε και επίσημα, όπως όλα δείχνουν, το πολυαναμενόμενο spec της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΒΓΑ ανέθεσε στην Efrata την προβολή του brand κρουασάν Folie, στο χώρο των social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory