Nielsen ΝΑ Ευρώπης: Επικεφαλής η Μ. Μπάδα
Η Ματίνα Μπάδα, σημερινή διευθύνουσα σύμβουλος της Nielsen στην Ελλάδα, αναλαμβάνει εκτεταμένες αρμοδιότητες ως περιφερειακή διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ματίνα Μπάδα, σημερινή διευθύνουσα σύμβουλος της Nielsen στην Ελλάδα, αναλαμβάνει εκτεταμένες αρμοδιότητες ως περιφερειακή διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο κοινοπραξίες και μία εταιρεία διεκδικούν τον ύψους 233.000 ευρώ λογαριασμό της ΚτΠ., για ενέργειες δημοσιότητας και επικοινωνίας της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» είναι πλέον το microsite του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων στο www.publicrelations.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το adidas Group, μετά από διαδικασία spec, επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος brand communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ντίνος Κωστόπουλος εξελέγη για τρίτη συνεχή φορά πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος, για την περίοδο 2011-2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο ετήσιο πρόγραμμα επικοινωνίας της APC by Schneider Electric ανέλαβε η Civitas, μετά από διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ευκαιρία online ενοικίασης αυτοκινήτου από οποιοδήποτε σημείο εξυπηρέτησης της Hertz παγκοσμίως, προσφέρει η Aegean Airlines, μέσω της {Linakis + Associates}.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nestlé, μετά από spec, ανέθεσε στη The Flying Pot το στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση της παρουσίας του brand Nescafé Cappuccino στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απορρίφθηκε από το ΕΣΡ η αίτηση της ΕΕΚΤ για την ανάκληση του κοινωνικού μηνύματος της ΜΚΟ «Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κοινοπραξία Focus/MRB, η εταιρεία GFK Hellas και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο διεκδικούν το ποσό των 1,5 εκατ. ευρώ που διαθέτει η ΑΕΜΑΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Rascal ανέθεσε η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα, ΑΒ Βασιλόπουλος το σύνολο της digital επικοινωνίας της για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα «Γεια σου, Αθήνα!», η Cyta Ελλάδος ανακοίνωσε επίσημα την εμπορική της δραστηριοποίηση στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory