
Moschino Cheap&Chic από την Davlas&Part.
H Davlas & Partners ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις του πρώτου fashion event Moschino Cheap & Chic στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το κατάστημα Eponymo E>More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Davlas & Partners ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις του πρώτου fashion event Moschino Cheap & Chic στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το κατάστημα Eponymo E>More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Peter Leisten ανέλαβε καθήκοντα Country Manager και CEO της Media Saturn Ελλάδος, αντικαθιστώντας τον Patric Vogel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ δύο εταιρειών θα ληφθεί η τελική απόφαση της διοίκησης της Μύθος Ζυθοποιία, στο spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της μπίρας Μύθος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rob Broughton, συν-ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας Τhe Bank, που έπεισε τους Sex Pistols να προσφέρουν τραγούδι τους για τις ανάγκες καμπάνιας της William Hill, μιλάει στο adbusiness για τη σχέση μουσικής-διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το διαφημιστικό spec της Νίκας, με την Ashley & Holmes να είναι η νικήτρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα μέσα του επόμενου μήνα αναμένονται οι υπογραφές για τη μετακίνηση του λογαριασμού στην Ελλάδα, σαν αποτέλεσμα των διεθνών εξελίξεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη επιτυχία σημείωσε η ημερίδα των εταιρειών που εκδίδουν Χρυσούς Οδηγούς στα Βαλκάνια, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία με την On Telecoms έφτασε, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, ο παιδικός τηλεοπτικός σταθμός KidsCo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο διαγωνισμό που απευθύνεται στους fans του πρωταγωνιστή της επικοινωνίας του 3Bit, Stratou MC, διοργανώνουν οι Kraft και OgilvyOne στο social network Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις μετά από 8 τεύχη κυκλοφορίας, το free press εκδοτικό εγχείρημα της Ελευθεροτυπίας, Plus[+], βάζει τίτλους τέλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Εκδόσεις Λυμπέρη και το PC World, δημιούργησαν το πρώτο πλήρες ψηφιακό περιοδικό τεχνολογίας στην Ελλάδα, το PC World Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Εμπορική Διεύθυνση της Plias-Papoutsanis ανέλαβε ο Μάνος Κυβρικοσαίος, προερχόμενος από την Rolco BIANIL, όπου τα τελευταία 5 χρόνια ήταν εμπορικός Διευθυντής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory