
Ο Π. Τζεμπελίκος στην TBWA/Athens
Στο δυναμικό της TBWA\\Athens εντάχθηκε ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος, αναλαμβάνοντας τη θέση του Executive Creative Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της TBWA\\Athens εντάχθηκε ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος, αναλαμβάνοντας τη θέση του Executive Creative Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λάμπης Ταγματάρχης αναλαμβάνει επικεφαλής (Δ/νων Σύμβουλος) της ΕΡΤ σε μία από τις δυσκολότερες στιγμές της ιστορίας της, σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος Γιώργου Γαμπρίτσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Digital@Spot JWT, στο πλαίσιο συνεργασίας της με την Cadbury Hellas, προχώρησε στη δημιουργία του on line διαγωνισμού Βρες τον κρυμμένο θησαυρό και κέρδισε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Αλυσσανδράκη αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Managing Director στην εταιρεία καλλυντικών Anne Semonin με έδρα το Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beyond Communications ανέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας της αλυσίδας ρούχων και προϊόντων φροντίδας για τη μέλλουσα μητέρα, το μωρό και το παιδί, Premaman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο συνδυασμό Η πόλη που αξίζουμε - Νίκος Χιωτάκης, συμμετέχει ο Μανόλης Παπαπολύζος, ως υποψήφιος δημ. σύμβουλος του νέου Δήμου Κηφισιάς (Εκλογική Περιφέρεια Εκάλης).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην arte P.R. Team ανέθεσε το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεών της η εταιρεία Plan Toys, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή ξύλινων οικολογικών παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛιώσε στο χιόνι, είναι το νέο σλόγκαν του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, το οποίο δημιούργησαν και ψήφισαν οι ίδιοι οι χιονοδρόμοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο εξειδικευμένο κανάλι στόχευσης, που επιδιώκει την επικοινωνία με τους νέους γονείς, λάνσαρε η Thinkdigital, με την ονομασία Modern Family.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Marketing Director της SSL, Volker Sydow, προχώρησε η Reckitt Benckiser (RB), προκειμένου να ηγηθεί της προσπάθειας ενσωμάτωσης και ανάπτυξης των νεοαποκτηθέντων brands Durex και Scholl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Adam & Eve αποφάσισε να προσθέσει στο πανευρωπαϊκό ψηφιακό διαφημιστικό της roster η Sony Computer Entertainment Europe, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch στο οποίο συμμετείχαν άλλες δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Αναστασάκης αποχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, από την attp, όπου ασκούσε καθήκοντα Group Account Director τα 4 τελευταία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory