
Κουτσομπολιά του εξωτερικού φέρνουν νέο αρχηγό στο μαγαζί απο 17 Ιανουαρίου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ποινική δίωξη του ομίλου Γλου θα προβεί η πολυεθνική Puma, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της, μετά από την αποκάλυψη «εγκληματικών πράξεων»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτημα για αναθεώρηση της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας απευθύνει η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Τηλέμαχο Χυτήρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία γραμματοσειρών Parachute απέσπασε τέσσερα βραβεία στον πρόσφατο διεθνή διαγωνισμό Granshan 2010 (3rd International Eastern Type Design Competition).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση σε ελληνικές επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης, εκδόσεων και συναφούς εξοπλισμού απευθύνει το Yπουργείο Εξωτερικών, για τη συμμετοχή τους στη Media Expo 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μanaging Director της Μύθος Ζυθοποία, Soren Brinck μιλάει στο Retail Business για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και το επιθετικό επενδυτικό πλάνο, που δεν πρόκειται να αλλάξει λόγω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τέσσερις εταιρείες μοιράστηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός 15 εκθέσεων της Helexpo που θα διεξαχθούν το 2011, με εξαίρεση την 76η ΔΕΘ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Top Mage υπογράφει τη νέα καμπάνια της AS Company για τα φθινοπωρινά προϊόντα της, που μεταφέρουν στα παιδιά τη χαρά του παιχνιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ολοκληρωμένο experiential activation σχεδίασε και υλοποίησε η Newton για το Chivas, στο πλαίσιο της χορηγίας της έκθεσης σύγχρονης τέχνης Προθήκες Θαυμάτων του Zone D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μίνι απολογισμό των δραστηριοτήτων του το τελευταίο εξάμηνο έκανε το Δ.Σ. του ΣΕΕ, από τον οποίο προέκυψε ότι η δραστηριότητά του διευρύνθηκε σημαντικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέκαθεν, ο ρόλος που έπαιζε η μουσική στα διαφημιστικά μηνύματα ήταν πολύ σημαντικός, καθώς βοηθούσε τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες να ξεχωρίσουν και να διατηρηθούν στις μνήμες των καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory