Unilever: Στην Ogilvy&Mather η corporate επικοινωνία
Στην πρόσληψη της Ogilvy & Mather Worldwide προχώρησε η Unilever για το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, που αφορά στο corporate brand της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρόσληψη της Ogilvy & Mather Worldwide προχώρησε η Unilever για το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, που αφορά στο corporate brand της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από το Love Radio, όπως επίσης και από τον Happy 93,2 (πρώην Orange) αποτελεί ο εμπορικός διευθυντής Γιάννης Ράντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MSPS επέκτεινε τις δραστηριότητές της και στην Κύπρο, συστήνοντας θυγατρική εταιρεία (MSPS Cyprus).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα τα social media της Amstel σε μία σελίδα συγκέντρωσε η OgilvyOne, που σχεδίασε και υλοποίησε το νέο site της εταιρείας www.amstel.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Davlas & PaRtners ανέλαβε και υλοποίησε το Event Management και τις Δημόσιες Σχέσεις για την εκδήλωση των εγκαινίων της νέας boutique της Agent Provocateur στο Κολωνάκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διευκρινίσεις του Βασίλειου Κουλαϊδη στα ερωτήματα της ΈΝωσης για τα τρια spec που διενήργησε το Υπουργείο Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ένωση εταιρειών Kantor/Advice προηγείται μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Looking ανέλαβε το δημιουγικό λογαριασμό της εταιρείας Τσακίρης Μαλλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του launching event της συνεργασίας του Island με την Aria Γεύσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεκαεννέα εταιρείες, είτε σε κοινοπραξίες είτε μεμονωμένα, εκδήλωσαν ενδιαφέρον στους τρεις διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ηλεκτρονική πλέον μορφή το καθημερινό φύλλο της ιστορικής εφημερίδας, με το μέλλον των εργαζομένων να παραμένει ασαφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε περισσότερα από 200.000 άτομα προσέφερε η Pizza Fan τα προϊόντα της, μέσω του κοινωνικού της προγράμματος «Γεύση Συμμετοχής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory