Υπηρεσίες έρευνας 230.000 ευρώ
Το ποσό των 600.000 ευρώ θα διαθέσει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για τη διεξαγωγή έρευνας για τους σκοπούς της διεθνούς έρευνας PIAACKEEA 3/10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το ποσό των 600.000 ευρώ θα διαθέσει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για τη διεξαγωγή έρευνας για τους σκοπούς της διεθνούς έρευνας PIAACKEEA 3/10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τέσσερις εταιρείες συνεχίζουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας διεκδίκησης του διαφημιστικού λογαριασμού της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων της «Photobiennale 2010» προκηρύσσει το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στη Leo Burnett κατακυρώθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός της μπίρας Mythos, μετά από spec που διενήργησε η Μύθος Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τα μυστικά του facebook «ξεδίπλωσε» η Think Digital στην εκδήλωση Facebook Applications Seminar 2010 που διεξήχθη στις 23/11.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τα 5 νέα εμπορικά κέντρα που ετοιμάζονται να κάνουν την εμφάνισή τους, δεν λύνουν τα προβλήματα ανεργίας και πεσμένης διαφημιστικής δαπάνης, ωστόσο δημιουργούν θέσεις εργασίας και φέρνουν χρήμα στα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Την επικοινωνία των εξειδικευμένων καταστημάτων ένδυσης σπιτιού Bed & Bath ανέλαβε η Top Mage.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        O Όμιλος Αntenna προχώρησε σε συμφωνία καλωδιακής μετάδοσης του συνδρομητικού καναλιού ΑΝΤ1 Europe στη Γερμανία, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Unitymedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Την Partner και Director of New Business and Marketing Ευρώπης της Iris, Katie Gibbs, επέλεξε η M&C Saatchi Group για την κάλυψη της θέσης New Business Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με νέα οργανωτική δομή λειτουργεί από τις αρχές της εβδομάδας η Εμπορική Διεύθυνση της Wind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Euro RSCG Athens ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαδικασίες πιστοποίησης και πιστοποιήθηκε από την TUV Hellas, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435:2009.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Εμπορικός Διευθυντής της Άμβυξ, Αλβέρτος Ρεβάχ μιλάει στο RetailBusiness για την \"οικογενειακή, αλλά με οργάνωση πολυεθνικής\" εταιρεία και τις προσπάθειες ανάπτυξης εν μέσω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory