Η Άμβυξ ξέρει να μάχεται με... θηρία!
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Άμβυξ, Αλβέρτος Ρεβάχ μιλάει στο RetailBusiness για την \"οικογενειακή, αλλά με οργάνωση πολυεθνικής\" εταιρεία και τις προσπάθειες ανάπτυξης εν μέσω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Άμβυξ, Αλβέρτος Ρεβάχ μιλάει στο RetailBusiness για την \"οικογενειακή, αλλά με οργάνωση πολυεθνικής\" εταιρεία και τις προσπάθειες ανάπτυξης εν μέσω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικές αλλαγές και ανακατατάξεις έρχονται σε πολυεθνική διαφημιστική, που, όπως φαίνεται, επηρεάζουν και το μετοχικό σχήμα αλλά και τη διοίκηση της εταιρείας… Εξετάζονται διάφορα σενάρια για το μέλλον, με όλα τα ενδεχόμενα να φαντάζουν πιθανά. Ακόμη και το ενδεχόμενο της συγχώνευσης με άλλη εταιρεία έχει ακουστεί… Όπως και να έχει, εξελίξεις αναμένονται άμεσα και μέσα στις επόμενες ημέρες περισσότερες λεπτομέρειες θα έρθουν στη δημοσιότητα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Leo Burnett σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της ΟΠΑΠ το πρώτο ζωντανό τηλεπαιχνίδι στο facebook, Mathe Click.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Conn-x καλεί τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, στο πλαίσιο ενέργειας που υλοποίησε η OgilvyOne, να δουν το δικό τους σύνθημα στο γήπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη McCann Erickson London θα αποτελέσουν το νέο έτος οι Executive Creative Directors Simon Learman και Brian Fraser, με τον Linus Karlsson να προετοιμάζεται να ενταχθεί στην εταιρεία για να καλύψει τη θέση του Chief Creative Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι το πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για τα 10 χρόνια της airtickets.gr, που σχεδίασε το McCann Worldgroup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Red Design Consultants και η AVP Architects σχεδίασαν και υλοποίησαν την ταυτότητα του πρώτου καταστήματος προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος της Aegean Power.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία Reason to: αποτελεί πρόσφατη προσπάθεια της PR Activities στον χώρο της ΕΚΕ, έχει, όμως να επιδείξει σημαντικές ενέργειες, όπως το μεγάλο event που διοργανώνει, την Μικρόπολις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα το Express the Real U, η Vodafone λανσάρει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια προβάλλοντας το Vodafone CU, με πρωταγωνιστές τους συνδρομητές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Pandora Ogilvy είναι η πρώτη και η μόνη διαφημιστική εταιρεία της Κύπρου που γίνεται μέλος του ΙΑΒ Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια διαφημιστική καμπάνια για αγροτικά προϊόντα ετοιμάζονται να τρέξουν από κοινού η Ελλάδα και η Βουλγαρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων της τάξης του 143% κατέγραψε η Velti, το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης, φτάνοντας τα 58,78 εκατ. δολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory