
Τσαμαζ, Αϊβάζης και Μπλέτσας για τον ΟΤΕ
Ο Μ. Τσαμάζ φαίνεται πως θα είναι ο νέος ισχυρός άνδρας του ΟΤΕ, ο οποίος θα διαδεχθεί τον Π. Βουρλούμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μ. Τσαμάζ φαίνεται πως θα είναι ο νέος ισχυρός άνδρας του ΟΤΕ, ο οποίος θα διαδεχθεί τον Π. Βουρλούμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πιο αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης έχει εξελιχθεί η τεχνολογία Intext (Bubblebox), καθώς, σε σχέση με τα άλλα online παραδοσιακά μέσα διαφήμισης (banner, text), αυξάνει, μεταξύ άλλων, το brand awareness κατά 13%, σύμφωνα με στοιχεία της comscore.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTους λογαριασμούς των IKEA και Ιntersport ανέλαβε η Initiative ενισχύοντας τις υφιστάμενες σχέσεις συνεργασίας της με τον όμιλο Fourlis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Nova συνεχίζει την καριέρα του ο Αλέξης Καναβός μετά απο σημαντική πορεία στην ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με την θρυλική ποδοσφαιρική ομάδα και παρουσίαση σχετικής καμπάνιας προχωρά η αεροπορική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Managing Director της WFA Stephan Loerke μιλάει στο adbusiness για την εμπιστοσύνη που δείχνει το κοινό στη διαφήμιση, την «ψηφιακή στροφή», αλλά και τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Fuel Athens ανέθεσε την προβολή του το Clickatlife, το νέο site της Ναυτεμπορικής, μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην BGM OMD/Media Direction κατακυρώθηκε ο λογαριασμός media της Helexpo, προϋπολογισμού 603.000 ευρώ, για τη διαφημιστική προβολή των εκθέσεών της μέχρι τις 31/05/2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του μπαίνει ο τηλεοπτικός σταθμός, με τις εξελίξεις να ενδιαφέρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διαφημιστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο κλείσιμο του διαφημιστικού της βραχίονα φαίνεται πως προχωρά η Αγροτική Tράπεζα, μετά την αδυναμία να βρει αγοραστή για το ποσοστό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μόδα της δημόσιας διαβούλευσης φαίνεται ότι ακολουθεί και η ΗΣΑΠ ΑΕ, προκειμένου να συγκεντρώσει ιδέες και προτάσεις για τη διαφημιστική εκμετάλλευση των περιουσιακών του στοιχείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ράπτης, μέχρι πρότινος διευθυντής Παγωτού Algida, ανέλαβε διευθυντής Μάρκετινγκ όλων των προϊόντων του Ομίλου Unilever στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory