Ad hoc συνεργασία V+O με Check Point
H V+O Communication ανέλαβε, μέσω ad hoc συνεργασίας, το λανσάρισμα της λύσης Software Blade Architecture, για λογαριασμό της Check Point Software Technologies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H V+O Communication ανέλαβε, μέσω ad hoc συνεργασίας, το λανσάρισμα της λύσης Software Blade Architecture, για λογαριασμό της Check Point Software Technologies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Pollen ανέθεσε ο όμιλος Μπενρουμπή την επικοινωνία των ηλεκτρικών συσκευών izzy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από 3 χρόνια θητείας στη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΑΝΤ1 TV, ο Γιώργος Λεβέντης αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία, για να αναλάβει καθήκοντα στη Cycle. Αντικαταστάτης του ο Αλεξάντερ Χόλαντ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο εντυπωσιακά φορτηγά της Samsung, με τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές προτάσεις της εταιρείας επισκέφθηκαν 3 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας στα τέλη Οκτώβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ζοζέφ Μεζάν αποχώρησε από τη Wind, όπου ασκούσε καθήκοντα Marketing Communications Executive Director, τα τελευταία έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την απόδοση του Mega Store της Champion στο Γέρακα, που έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες και για την πορεία της Εταιρείας γενικότερα, μίλησε στο Retail Business ο Γενικός Διευθυντής της Champion, Δημήτρης Ματεμτζής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία με την εταιρεία Mullen, που ανήκει στον όμιλο Interpublic, ξεκίνησε η ΦΑΓΕ στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Thinkdigital, επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του Facebook στην Ελλάδα, διοργανώνει στις 23 Νοεμβρίου το Facebook Applications Seminar 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περισσότερους από 200.000 fans, η Lacta έχει δημιουργήσει πρωτοφανές buzz στα Social Media, χάρη σε μια πρωτότυπη Facebook εφαρμογή, δημιουργία της OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θάνος Αθανασόπουλος ορίστηκε νέος Marketing Manager της Barilla Hellas, αναλαμβάνοντας τη χάραξη της marketing στατηγικής των brands της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά το δημιουργικό spec, ξεκίνησε, σύμφωνα με πληροφορίες, και το media spec της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ποσό του 1,3 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την τουριστική προβολή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory