Αλλαγές στα Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα
Σε οργανωτικές αλλαγές στην εμπορική και οικονομική της διεύθυνση προχώρησε η Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα («Allou! Fun Park» και «Kidom»).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε οργανωτικές αλλαγές στην εμπορική και οικονομική της διεύθυνση προχώρησε η Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα («Allou! Fun Park» και «Kidom»).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 2Yolk, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Tottis International foods, δημιούργησε ένα νέο brand, τα Μακεδονικά Zυμώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 25 Νοεμβρίου μετατίθεται η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών στους τρεις διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση για την παρουσίαση 5 νέων smartphones με τη νέα Windows Microsoft Phone 7 πλατφόρμα, που θα διαθέσει στην ελληνική αγορά μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου 2010, πραγματοποίησε η HTC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H V+O Communications ανέλαβε το πρόγραμμα δημοσιότητας της κινέζικης εταιρείας Lenovo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέλη Νοεμβρίου, θα κυκλοφορήσει η νέα πολιτική εφημερίδα Δημοκρατία, του Γιάννη Φιλιππάκη, με πολιτικό στίγμα από το χώρο της Κεντροδεξιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Davlas & Partners ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις του πρώτου fashion event Moschino Cheap & Chic στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το κατάστημα Eponymo E>More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Peter Leisten ανέλαβε καθήκοντα Country Manager και CEO της Media Saturn Ελλάδος, αντικαθιστώντας τον Patric Vogel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεταξύ δύο εταιρειών θα ληφθεί η τελική απόφαση της διοίκησης της Μύθος Ζυθοποιία, στο spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της μπίρας Μύθος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Rob Broughton, συν-ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας Τhe Bank, που έπεισε τους Sex Pistols να προσφέρουν τραγούδι τους για τις ανάγκες καμπάνιας της William Hill, μιλάει στο adbusiness για τη σχέση μουσικής-διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε το διαφημιστικό spec της Νίκας, με την Ashley & Holmes να είναι η νικήτρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα μέσα του επόμενου μήνα αναμένονται οι υπογραφές για τη μετακίνηση του λογαριασμού στην Ελλάδα, σαν αποτέλεσμα των διεθνών εξελίξεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory