Στην ΑΔΕΛ η Singular Logic
Στην Adel Saatchi & Saatchi κατακυρώθηκε το spec της Singular Logic, για το δημιουργικό λογαριασμό συγκεκριμένου project, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Adel Saatchi & Saatchi κατακυρώθηκε το spec της Singular Logic, για το δημιουργικό λογαριασμό συγκεκριμένου project, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα σχέδιά της να προωθήσει δυο νέα τοπικά συμβούλια σε Ουγγαρία και Σκανδιναβία αποκάλυψε η Mobile Marketing Association (MMA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 2 Νοεμβρίου θα κυκλοφορήσει η ελληνική έκδοση του περιοδικού XFactor, που θα εκδίδεται από τη Δάφνη Επικοινωνίες και θα βρίσκεται στην αγορά κάθε Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο δυναμικό της Le Spot Productions ανήκει πλέον ο Κωνσταντίνος Καρυάτης, στη θέση του TVC Producer, προερχόμενος από τη Cinegram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Πράγματι το δίκτυό μας διεθνώς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», όπως επισημαίνει ο Γιάννης Γούλιος, Country Manager της McCann Worldgroup, μιλώντας στο CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε εταιρείες συμμετέχουν στο κλειστό spec του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, για την προβολή τωνεπικείμενων Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών στις 7 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια δυναμική ομάδα με νέους ανθρώπους, «εν μέσω κρίσης», η ομάδα της Adheaven αναστατώνει τα νερά του web advertising και τολμά να φέρει, όπως οι ίδιοι μας λένε, «την τελευταία λέξη της online διαφήμισης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Τoby Horry, Joint Managing Director της βρετανικής Dare, ξεκαθαρίζει πως το digital δεν είναι λύση για τα πάντα, υπογραμμίζει τη σημασία του περιεχομένου και σημειώνει πως χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ειρήνη Σπανού αποχώρησε από την Concept Communication Strategies, μετά από πέντε χρόνια στη θέση της γενικής διευθύντριας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η OgilvyAction και η OgilvyOne επιμελήθηκαν την επικοινωνιακή προβολή του Golden-i, του νέου Apple Premium Reseller στο Golden Hall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων για την οινοποιία Τsantali.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε εταιρείες συμμετέχουν στο κλειστό spec της Interamerican για το business unit Anytime Insurance Online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory