Στο Nickelodeon η σειρά Tuff Puppy
Την εμφάνισή του στους τηλεοπτικούς δέκτες, μέσω του Nickelodeon, έκανε την Τρίτη 26 Ιουνίου η νέα σειρά «Tuff Puppy», που θα προβάλλεται καθημερινά και κάθε σαββατοκύριακο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμφάνισή του στους τηλεοπτικούς δέκτες, μέσω του Nickelodeon, έκανε την Τρίτη 26 Ιουνίου η νέα σειρά «Tuff Puppy», που θα προβάλλεται καθημερινά και κάθε σαββατοκύριακο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δημιουργία του πρώτου ελληνικού κινητού τηλεφώνου, που ενσωματώνει μία σειρά από πρωτοποριακές καινοτομίες, ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία κέρδισε τα περισσότερα Gold Lions από κάθε άλλη, που συμμετείχε στους διαγωνισμούς του φετινού Φεστιβάλ Δημιουργικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τουρκική σειρά του Mega, Sila φαίνεται πως έχει φανατικούς τηλεθεατές, που δύσκολα αλλάζουν κανάλι την ώρα προβολής της. Έτσι, τη Δευτέρα τερμάτισε πρώτη και έβγαλε νοκ άουτ τον τελικό του «Ελλάδα έχεις Ταλέντο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το ρόλο που παίζουν τα social media στο marketing και τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας EFB Guarantee, θα μιλήσει η Ξένια Κούρτογλου στο Συνέδριο της Infocomworld.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα το \"Να σκέφτεσαι πάντα καινοτόμα\", διοργανώθηκε το θερινό σχολείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού \"Meet your Future\" από το ΑΙΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών συμμετείχε στο Παγκόσμιο Συμπόσιο Πράσινης Ενέργειας (WGES) που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσιγκτον, την Πέμπτη 21 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής Α.Ε., προχωράει η Vodafone, παρουσιάζοντας μια νέα υπηρεσία τηλεμετρίας για την παρακολούθηση κατανάλωσης φυσικού αερίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη «Συμμαχία για τη Στέγη», μία σύμπραξη τεσσάρων εταιρειών, επέλεξε η Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, ως βασικό της συνεργάτη σε επίπεδο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην AWG Athens ανέθεσαν την ολική διαχείριση της διαφημιστικής τους επικοινωνίας το ΙΕΚ ΑΚΜΗ και το Μητροπολιτικό Κολλέγιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη (26/6) ήταν τα σπουδαία για τους 8 υποψηφίους του PR που πέρασαν εκ περιτροπής για παρουσιάσεις από τα γραφεία του πελάτη στον Ασπρόπυργο, με κάποιους να δίνουν έμφαση στο digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory