Η Εurovision κόντρα στον Σουλεϊμάν
Εντυπωσιακές ήταν εμφανίσεις των συμμετεχόντων στον ελληνικό τελικό της Εurovision που παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας από το κανάλι της ΕΤ-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακές ήταν εμφανίσεις των συμμετεχόντων στον ελληνικό τελικό της Εurovision που παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας από το κανάλι της ΕΤ-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πολύγλωσση καμπάνια «Μοιράστε ένα χαμόγελο», που έχει σαν στόχο να ενώσει τους ανθρώπους με τη χιουμοριστική πλευρά της κάθε γλώσσας, παρουσιάζει η Emirates.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση με ομιλητή τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της MRB Hellas, Δημήτρη Α. Μαύρο, πραγματοποιεί την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ακύρωση της απόφασης ματαίωσης των αποτελεσμάτων του πρόσφατου spec, ζητά η διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mονοπώλησε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, όπως ήταν αναμενόμενο, το τελευταίο live του Dancing with the stars, σημειώνοντας τηλεθέαση πάνω 50%. Μάλιστα, την ώρα την ανακοίνωσης του νικητή, άγγιξε το 60%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο νέος Πρόεδρος της Ένωσης Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης, Ανδρέας Τσιλιφώνης μιλάει στο adbusiness για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του production.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ήταν η εβδομάδα της Lacta αλλά θα τα έχετε δει όλα, οπότε να μην σας τα πούμε κι εμείς. Το μόνο που ίσως δεν έχετε δει, είναι πως αντιμετωπίζει ο κόσμος τη μάρκα στο twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αναβάθμιση του smartphone portal, mobile.lufthansa.com, προχώρησε η Lufthansa, ενώ παράλληλα ανανέωσε τις αντίστοιχες εφαρμογές και τις λειτουργίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σχέση του καταναλωτή με τη σταθερή τηλεφωνία, επαναπροσδιορίζει η Forthnet, μέσω της παρουσίασης μιας σειράς νέων υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις αλήθειες που τολμάει και παρουσιάζει η Εφημερίδα των Συντακτών, είναι αφιερωμένη η καμπάνια που δημιούργησε η A3® για λογαριασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα επικοινωνίας των Brands Μακεδονικός Χαλβάς & Μακεδονικό Ταχίνι ανέθεσε απευθείας η ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ στην Η+Κ Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παρουσία της στο χώρο των εβδομαδιαίων εντύπων, ενισχύει η ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, που κυκλοφορεί από τις 28 Φεβρουαρίου το τηλεοπτικό περιοδικό MY tv.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory