Κυρίαρχος το DWTS την Κυριακή
Το χορευτικό show του Ant1 «Dancing with the Stars» έδειξε για ακόμη μια φορά τη δυναμική του τα βράδια της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το χορευτικό show του Ant1 «Dancing with the Stars» έδειξε για ακόμη μια φορά τη δυναμική του τα βράδια της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαφημιστικά (και μόνον) ήταν μια ήρεμη εβδομάδα, τουλάχιστον έτσι όπως φάνηκε από τα timelines μας σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμική είσοδο στην αγορά των mobile applications κάνει η Μαρινόπουλος A.E., παρουσιάζοντας την εφαρμογή «Carrefour Greece».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία στις πέντε επιχειρήσεις στην Ελλάδα διοικείται από Γυναίκα, ενώ το 9% των πιο κερδοφόρων εταιρειών έχει, επίσης, Γυναίκα επικεφαλής, σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα από 200.000 downloads μετράει ανανεωμένο ΑΝΤ1 mobile application, που προσφέρει το πρόγραμμα του καναλιού στο κινητό του χρήστη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την 1η Ιανουαρίου 2014 θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται ο Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης (αν και εφόσον δεν πάρει νέα αναβολή) αντί για τις αρχές του τρέχοντος έτους, όπως είχε αρχικά οριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δική της θέση εξέφρασε η ΕΙΤΗΣΕΕ στον δημόσιο διάλογο για τις τηλεοπτικές άδειες τη χρήση συχνοτήτων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός συμφώνησαν αναφορικά με τα χρημάτα που πρόκειται να λάβουν από τα τηλεοπτικα κι έδωσαν λύση σε ένα πρόβλημα που ταλάνιζε τη μπασκετική λίγκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε εμπρηστικές επιθέσεις με γκαζάκια σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευές στα σπίτια δημοσιογράφων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Πάμε Πακέτο» και ο «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» ήταν ουσιαστικά τα δύο προγράμματα που αναμετρήθηκαν στη μάχη του prime time της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού της Mercedes-Benz Ελλάς ανέλαβε η Ειρήνη Ζερβού, αντί της Ουρανίας Τυρλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο ισχυροί αντίπαλοι αναμετρήθηκαν στην τηλεοπτική αρένα του prime time της Τετάρτης. Ποιος βρέθηκε στην πρώτη θέση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory