
ΟΠΑ: Εκδήλωση για το Marketing & την Επικοινωνία
Με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων λειτουργίας του, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ οργανώνει επετειακή εκδήλωση με τη μορφή Εσπερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων λειτουργίας του, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ οργανώνει επετειακή εκδήλωση με τη μορφή Εσπερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα στη μεγαλύτερη διαβούλευση που έχει λάβει χώρα μέχρι σήμερα για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ιχθυοκαλλιέργειας, ήταν η Σελόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Silk’n Flash & Go» από την Κωτσόβολος ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ των Ελληνικών Καλλιστείων 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «Κάποια δάση έχουν τη δική τους Αύρα» που υλοποιείται από τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα δημοφιλής αποδείχθηκε ο φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου. ανάμεσα σε Ελλάδα και Ιρλανδία, καθώς άγγιξε το 29,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα κίνηση επαναλειτουργίας του Alter φάνηκε ξαφνικά στον ορίζονται από μερίδα τεχνικών που προσέγγισε τον Γ. Κουρή...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις στάχτες της επιχειρεί να αναγεννηθεί η «Ελευθεροτυπία», λίγες ημέρες μετά την έκδοση της «Εφημερίδας των Συντακτών» και των «6 Ημερών» του Α. Δελατόλλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο \"Αλ Τσαντίρι Νιουζ\" βρέθηκε ξανά στην κορυφή της τηλεθέασης το βράδυ της Τρίτης, φτάνοντας στο 37,6% στο γενικό σύνολο και στο 38,2% στα νεανικά κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική τους συμμαχία για την περαιτέρω ανάπτυξη του portal MSN.gr ανακοίνωσαν, η Microsoft Online Media Publishing και η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Τελετή Απονομής, που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη, κορυφώνεται η πρώτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πιο ρευστή φάση της διαφημιστικής αγοράς, σκεφτήκαμε να ακούσουμε κάποιες… solid θέσεις από τον Δημιουργικό Διευθυντή της Solid Σπύρο Αρώνη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δυναμικό της με τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, ενώνει η θυγατρική MULTIMEDIA A.E., προκειμένου να αντιμετωπίσει την επιχειρηματική κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory