Νικητής η απογευματινή ζώνη την Τετάρτη!
Μπορεί η βραδιά της Τετάρτης να ήταν αφιερωμένη στο ποδόσφαιρο, ωστόσο η προτίμηση των τηλεθεάτων δεν ήταν αυτή που αναμενόταν για τον αγώνα του Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μπορεί η βραδιά της Τετάρτης να ήταν αφιερωμένη στο ποδόσφαιρο, ωστόσο η προτίμηση των τηλεθεάτων δεν ήταν αυτή που αναμενόταν για τον αγώνα του Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McCann Athens επιμελήθηκε ολοκληρωμένη καμπάνια για τη νέα Προθεσμιακή Κατάθεση «Alpha Μηνιαία Πρόοδος PLUS» από την Alpha Bank, με υπογραφή «Κάθε μήνα ελεύθεροι, κάθε μήνα… PLUS κερδισμένοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωτοποριακές μεθόδους διήγησης, άρχισε η προώθηση της ταινίας \"Love in the end\" που αποτελεί και τη νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα για την Lacta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία η 4η Απονομή των Ελληνικών Βραβείων Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Asset Ogilvy συντόνισε τη χορηγία της Coca-Cola στη δράση των ομάδων Imagine The City & BEFORELIGHT, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την πρόσφατη απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. για τους στοιχηματικούς ιστότοπους, η ΕΔΕΕ έσπευσε να ενημερώσει τα μέλη της, προκειμένου να μη υπάρχουν «γκρίζα» σημεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Volvo Car Hellas προχωρά σε συνεργασία με το Safka, το πρώτο Σκανδιναβικό εστιατόριο της χώρας, που λειτουργεί στον Κεραμεικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού, Laurent Dereux, μιλάει στο RetailBusiness για τις στρατηγικές και τις δράσεις που οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε «AIG Europe Limited Υποκατάστημα Ελλάδος» και «AIG Ελλάς Α.Ε.» μετονομάστηκαν η «Chartis Europe Limited Υποκατάστημα Ελλάδος» και ο νόμιμος αντιπρόσωπός της «Chartis Ελλάς Α.Ε.» αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην ψηφοφορία Onewoman 2012 διοργανώνει το Oneman.gr, δίνοντας και πάλι την δυνατότητα στους αναγνώστες να εκλέξουν την ωραιότερη γυναίκα της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Ειρήνη Νικολοπούλου, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2012, δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη «μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φλερτ μεταξύ της αλυσίδας καταστημάτων με τη συνδρομητική δεν μπορεί να καταλήξει από τη μια ημέρα στην άλλη σε γάμο. Άλλωστε, πρόκειται για σενάριο, που πολύ δύσκολα θα προχωρήσει λόγω ειδικών προβλημάτων... Όσοι σπεύδουν να το διαδώσουν διαδικτυακώς, θέλουν να το κάψουν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory