Στον αέρα η νέα καμπάνια των KFC
Οι νέες περιπέτειες του Άκη Πετρετζίκη στο δρόμο για τα KFC είναι «στον αέρα», μέσω δυο viral video, που εντάσσονται στην πρόσφατη καμπάνια της αλυσίδας εστιατορίων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι νέες περιπέτειες του Άκη Πετρετζίκη στο δρόμο για τα KFC είναι «στον αέρα», μέσω δυο viral video, που εντάσσονται στην πρόσφατη καμπάνια της αλυσίδας εστιατορίων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα «Κλεμμένα όνειρα» καταφέρνουν να σημειώνουν υψηλές τηλεθεάσεις και να τερματίζουν, καθημερινά, πρώτα στη σχετική κούρσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέχυρο τον τίτλο και τα δικαιώματα των ταινιών και σειρών του καναλιού ζητούν να βάλουν οι τραπεζίτες, προκειμένου να μπουν οι τελικές υπογραφές για τη χορήγηση δανείου ύψους 10 εκατ. ευρώ προς τον τηλεοπτικό σταθμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ούτε μια στο εκατομμύριο να ενδιαφερθεί ο «κόκκινος» εφοπλιστής για τη συχνότητα που πωλείται… όπως είναι χρεωμένη. Αναμένει τον διεθνή διαγωνισμό που έρχεται έτσι ώστε να έχει και τον «σκύλο και την πίτα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L’ORÉAL Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UΝESCO ανακοίνωσαν τις δικαιούχους των «Ελληνικών Βραβείων 2012 L’ORÉAL-UNESCO. Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κωτσόβολος προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές, ώστε «Φέτος όλοι να κάνουν γιορτές», όπως επικοινωνεί η νέα της καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη shortlist των φετινών Effie Hellas, που θα απονεμηθούν την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, κοινοποίησε η διοργανώτρια αρχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διευκρινίσεις για την προσωρινή διαταγή, που απαγορεύει κάθε νομική και πραγματική μεταβολή κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας της, έδωσε η ΑΔΕΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Αλέξανδρος Ντάβος, Διευθυντής Retail Marketing της Cosmote, μιλάει στο advertising.gr για την υπηρεσία G-Buy back του Δίκτυου Καταστημάτων Γερμανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα έκανε στις 22 Νοεμβρίου η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®, που υπογράφει η ΒΒDO Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με χρυσό Epica τιμήθηκε η The Newtons Laboratory για το spot «Ληστεία» που δημιούργησε για το Wind F2G.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Timeliners τη μεθεπόμενη του TEDxATHENS και όλα όσα είδαμε και μάθαμε εκεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory