Από το display στην παρωδία
Από το display στην παρωδία και ότι άλλο έφεραν τα timelines μας την εβδομάδα που πέρασε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το display στην παρωδία και ότι άλλο έφεραν τα timelines μας την εβδομάδα που πέρασε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο «Καινοτομίας και Ανάπτυξης», απονεμήθηκε στη Cyta Ελλάδος στο πλαίσιο του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών InfoComWorld, το οποίο διοργάνωσε η Smart Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα πρωτοβουλία σχεδίασε η OgilvyOne για τον ΟΤΕ, μέσω της οποίας βοηθάει μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στήσουν τη δική τους ιστοσελίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης, με τίτλο «Plamobil play & give», παρουσίασε η Playmobil Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Francisco Ascensao, CEO της WOM Μarketing Agency, μιλάει για το Word-of-mouth και την την πλατφόρμα wom-ambassadors.com/Greece, που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο Γενικό Διευθυντή για τα MTV Greece, Nickelodeon και Music 89.2 βρήκε ο Όμιλος Ρέστη στο πρόσωπο του δημοσιογράφου Νάσου Γουμενίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συνεργασία του με τον Ορέστη Συμβουλίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ρέστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκλόνισε η Βίκυ Χατζηβασιλείου την Πέμπτη, μέσα από την εκπομπή «Πάμε πακέτο», με μια ιστορία παιδικής κακοποίησης, ένα θέμα που για πρώτη φορά έθιξε μέσα από την εκπομπή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H OgilvyOne και ο Nescafé Classic, σχεδίασαν μια πρωτοποριακή ενέργεια με στόχο την παρουσίαση της νέας συσκευασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά πρωτοβουλιών, μέσω των οποίων δηλώνει τις προθέσεις της να συνεχίσει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά, σχεδιάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιά με τη βοήθεια της Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος του GRECA, Νίκος Γουλής, μιλά στο RetailBusiness για την ελληνική αγορά e-commerce και τα περιθώρια ανάπτυξης που έχει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χωρίς πολλές αλλαγές κύλησε η βραδιά της Τετάρτης στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen, με τα υψηλά νούμερα της σειράς \"Eυτυχισμένοι μαζί\" να είναι δεδομένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory