
Οι τηλεθεατές ψήφισαν «Λούφα και Παραλλαγή»
Υψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε η ελληνική ταινία «Λούφα και Παραλλαγή», που προβλήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο Star.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε η ελληνική ταινία «Λούφα και Παραλλαγή», που προβλήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο Star.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Dr. P. Diamandis είναι ένας από τους κεντρικούς ομιλητές του φετινού TEDxAcademy. Το advertising.gr θυμάται την συνέντευξη που έδωσε το 2008 στο CSR Review και τον Δ. Τσουκαλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amstel προσκαλεί τους Έλληνες με το νέο της τηλεοπτικό σποτ να γράψουν τη δική τους ιστορία για το όνομα «Amstel», συμμετέχοντας ταυτόχρονα σε έναν online διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναμέτρηση του Ολυμπιακού με αντίπαλο τη Σάλκε, το βράδυ της Τρίτης, έστρεψε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον πέρα από τα τούρκικα σίριαλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο πρόγραμμα του τηλεοπτικού σταθμού PRVA, παρουσίασε ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μαυροβούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη ποδοσφαιρική αναμέτρηση των \"πρασίνων\" με την Μάριμπορ, για τους ομίλους του Europa League, παρακολούθησε από τον ANT1 το βράδυ της Πέμπτης το 32% των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα και στην Ελλάδα είναι πλέον η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα καταγραφής για ραδιόφωνο, τηλεόραση και internet, Media Forest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία μακροπρόθεσμης συνεργασίας προχώρησαν οι SAS (εταιρεία λογισμικού-Business Analytics) και Υδρόγειος Ασφαλιστική (ασφαλιστικός όμιλος).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Φλέσσας μιλάει στο adbusiness για την αίτηση της Civitas για υπαγωγή στο άρθρο 99 και τη σχετική μάχη που δίνει η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Γενικού Διευθυντή στην τηλεόραση του ΑΝΤΕΝΝΑ αναλαμβάνει ο Στρατής Λιαρέλλης, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού κέρδισε την Τετάρτη η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, καθώς φιλοξένησε την πρώτη τηλεοπτική-τηλεφωνική συνέντευξη του πρώην εραστή της παπαδιάς, Γιάννη Μιχόπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον άερα βρίσκεται η διεθνής καμπάνια της easy-forex με τίτλο «Money talks. Are you listening?”, που επιμελήθηκε η TENFOUR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory