
Η δαπάνη των κομμάτων στα Μέσα
Τον απολογισμό της διαφημιστικής τους δαπάνης την προεκλογική περίοδο για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον απολογισμό της διαφημιστικής τους δαπάνης την προεκλογική περίοδο για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bakers Digital Communication ανέλαβε την Digital PR επικοινωνία του ανανεωμένου e-shop meandhome.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κοινό παρανομαστή τις ζημίες και τις υπέρμετρες δανειακές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις, εισέρχονται στη νέα σεζόν τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στη βραδινή τηλεθέαση της Πέμπτης, κατέκτησε το τούρκικο σίριαλ του Μega, «Sila».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια ενημέρωσης για το λέμφωμα πραγματοποιεί το διήμερο 14-15 Σεπτεμβρίου ο NovaΣΠΟΡ FM 94,6, με το μήνυμα: “Μείνετε συντονισμένοι! Αξίζει…”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο talent show για επίδοξους οδηγούς αγώνων με τίτλο “Make it your race” ξεκίνησε να αναμεταδίδεται στο ιταλικό κανάλι SkySport 2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση στην Οικία του Βρετανού Πρέσβη πραγματοποίησαν IST College και University of Hertfordshire με θέμα «Συνεργασία Πανεπιστημίων και Επιχειρήσεων - στην καρδιά μίας σύγχρονης οικονομίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυναυλία που έχει σαν στόχο την υποστήριξη των συσσιτίων του Δήμου Αθηναίων, διοργανώνεται τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο Ελληνικών Χορών «Δόρα Στράτου» στον λόφο Φιλοπάππου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάγκη για μεγαλύτερη προβολή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του χώρου της διαφήμισης σήμερα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τις ψευδαισθήσεις του ευδαιμονισμού, που συνεχίζονται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα στήριξης των τοπικών κοινωνιών και της ελληνικής οικογένειας, «ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», εγκαινίασε η ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις υποψηφιότητές τους για το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2012» μπορούν να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι από τις 13/9.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory