
Οι τηλεθεατές «ψηφίζουν» τούρκικα σίριαλ
Συνεχίζουν και βρίσκονται αντιμέτωπες οι δυο τουρκικές παραγωγές στα ελληνικά κανάλια. Ο λόγος, φυσικά, για τη «Sila» και το «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» στην prime time ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζουν και βρίσκονται αντιμέτωπες οι δυο τουρκικές παραγωγές στα ελληνικά κανάλια. Ο λόγος, φυσικά, για τη «Sila» και το «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» στην prime time ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιτυχής ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον επιτρέπει σε 800 και πλέον μαθητές του Νομού Θεσσαλονίκης, να φοιτούν σε ένα ανανεωμένο περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Ignite Athens, για την κάλυψή του, προχώρησε το ειδησεογραφικό portal της 24 MEDIA, News247.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικρή πτώση παρουσίασε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη το α\' τρίμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, σύμφωνα με έρευνα του IAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη ανακοίνωση - απάντηση σε πρόσφατα δημοσιεύματα εξέδωσε η Adel Saatchi & Saatchi, ξεκαθαρίζοντας πως η εταιρεία συνεχίζει κανονικά την πορεία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠενιχρή διαφήμιση και ψηφιακή μετάβαση, οδήγησαν σε κλείσιμο τον τηλεοπτικό σταθμό \"902 TV Αριστερά\" του ΚΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πολύπλευρο πρόγραμμά της για τη σεζόν 2012-2013, παρουσίασε το απόγευμα της Τρίτης, σε πολυχώρο της Αθήνας, η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα στην Ελλάδα, Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με την έναρξη των υποχρεώσεων του Ολυμπιακού στο φετινό Champions League, ξεκινούν και οι αποκλειστικές μεταδόσεις της Nova για την κορυφαία διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bold Ogilvy υπογράφει την τελευταία καμπάνια της Kraft Foods, για το λανσάρισμα της νέας Merenda Crunchy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYψηλά μερίδια τηλεθέασης έλαβε την Τρίτη ο αγώνας της Εθνικής Ελλάδας με τη Λιθουανία, που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Απολογισμό της για τη Βιωσιμότητα και τη Δημιουργία Αμοιβαίου Οφέλους για το 2011 ολοκλήρωσε η Nestlé Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση των ειδησεογραφικών και lifestyle sites, βρέθηκαν τον Αύγουστο και για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, τα Newsbomb.gr και Gossip-tv.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory