Thinkdigital: Πάνελ στη Webit Congress 2012
Πάνελ με τη συμμετοχή κορυφαίων στελεχών του marketing και της διαφήμισης, θα πραγματοποιήσει το Thinkdigital Group στο πλαίσιο της φετινής Webit Congress.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνελ με τη συμμετοχή κορυφαίων στελεχών του marketing και της διαφήμισης, θα πραγματοποιήσει το Thinkdigital Group στο πλαίσιο της φετινής Webit Congress.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ευκαιρία να συστηθούν με όλες τις εναλλακτικές μορφές θέρμανσης, είχαν οι επισκέπτες της διεθνούς έκθεσης Οικονομική Θέρμανση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Λουξεμβούργο αποφάσισε να μεταφέρει την έδρα της η ΦΑΓΕ, στο πλαίσιο των προσπαθειών ενίσχυσης της αποτελεσματικότητάς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για μια ακόμα βραδιά, αυτή της Τρίτης, η επανάληψη της σειράς «Ευτυχισμένοι μαζί» κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Shoreditch του Αν. Λονδίνου πραγματοποιήθηκε η φωτογράφηση για τη νέα καμπάνια της Staff Jeans και ο Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Σταθόπουλος δίνει όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δικό της χώρο στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, εγκαινιάζει μέσα στον Οκτώβριο η Phaistos Networks A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το στοχευμένο πρόγραμμα της Nova και η υποβάθμιση του αντίστοιχου προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης, έχουν βοηθήσει τον όμιλο Forthnet να αυξήσει το μερίδιό του στη διαφημιστική πίτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η οικονομική κρίση αποτελεί την κυρίαρχη αιτία για τη δίψα των τηλεθεατών για ενημέρωση. Έτσι, την Κυριακή οι τηλεθεατές έδωσαν την πρωτιά στο δελτίο ειδήσεων του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
SEX, πεζοδιαφήμιση, ένα τρομακτικό quiz και 65 δωρεάν γραμματοσειρές για όλους σας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε, σαν όμιλος, η DPG Digital Media, κατακτώντας την πρώτη θέση τον μήνα Σεπτέμβριο με 104.803.532 page impressions, σύμφωνα με την υπηρεσία της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τρίτη συνεχή χρονιά, συμμετείχε στη Μικρόπολις η Proderm, ως χορηγός στη θεματική Γειτονιά της Στοργής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στo McCann Worldgroup το σύνολο της επικοινωνίας για τη Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory