Οι φήμες νέας φορολόγησης στον καπνό προκαλούν αντιδράσεις!
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα και φημολογία που αναπτύσσεται και κάνει λόγο για νέα φορολόγηση των προϊόντων καπνού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα και φημολογία που αναπτύσσεται και κάνει λόγο για νέα φορολόγηση των προϊόντων καπνού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για όλα όσα απαιτεί σήμερα η εταιρική επικοινωνία προκειμένου να είναι αποτελεσματική, μίλησε στο adbusiness ο σύμβουλος επικοινωνίας Derwin Johnson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε η τηλεθέαση της μετάδοσης του αγώνα Άρσεναλ-Ολυμπιακού στη ΝΕΤ, για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ μιλάει στο adbusiness για τις προκλήσεις και τα καυτά ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει σήμερα η δημόσια τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κοντά στη λύση του βρίσκεται το πρόβλημα των τηλεοπτικών της Α1 μπάσκετ, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως έχει επέλθει προφορική συμφωνία μεταξύ ΕΡΤ και ΕΣΑΚΕ. Δηλώσεις από τον Ν. Χαλβατζάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο ρεκόρ, με 1.034.647 μοναδικούς επισκέπτες για τον μήνα Σεπτέμβριο, σημείωσε η επισκεψιμότητα του palo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο, σύγχρονο σε σχεδιασμό και χρώματα, λογότυπο της AIG, που θα αρχίσει να χρησιμοποιείται μέσα στο φθινόπωρο, αποκάλυψε η American International Group, Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fame σχεδίασε και υλοποίησε τις προωθητικές ενέργειες της Amstel για το ARK festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φουντώνει η μάχη της τηλεθέασης στην πρωινή ζώνη, με τον Γιώργο Παπαδάκη να δείχνει πως θα διατηρήσει για άλλη μια χρονιά τα σκήπτρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πικάσο είναι ο πρωταγωνιστής του νέου τηλεοπτικού σποτ που δημιούργησε η Bold Ogilvy για την Anytime της Interamerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα διάκριση στα βραβεία Condé Nast Traveller Readers’ Travel έλαβε το The Romanos, a Luxury Collection Resort που βρίσκεται στην Costa Navarino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken έδωσε το παρών, στη συναυλία των Red Hot Chili Peppers και ανέθεσε στη Fame το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προωθητικών της ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory