Η FAME για την AMSTEL στο ARK FESTIVAL
Η Fame σχεδίασε και υλοποίησε τις προωθητικές ενέργειες της Amstel για το ARK festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fame σχεδίασε και υλοποίησε τις προωθητικές ενέργειες της Amstel για το ARK festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φουντώνει η μάχη της τηλεθέασης στην πρωινή ζώνη, με τον Γιώργο Παπαδάκη να δείχνει πως θα διατηρήσει για άλλη μια χρονιά τα σκήπτρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πικάσο είναι ο πρωταγωνιστής του νέου τηλεοπτικού σποτ που δημιούργησε η Bold Ogilvy για την Anytime της Interamerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα διάκριση στα βραβεία Condé Nast Traveller Readers’ Travel έλαβε το The Romanos, a Luxury Collection Resort που βρίσκεται στην Costa Navarino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken έδωσε το παρών, στη συναυλία των Red Hot Chili Peppers και ανέθεσε στη Fame το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προωθητικών της ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Δ/νοντα Συμβούλου της Forthnet, Πάνου Παπαδόπουλου για τις τηλεπικοινωνίες, ξεχωρίζει στο νέο τεύχος του περιοδικού Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμία διαφοροποίηση δεν σημειώθηκε το top 10 της Δευτέρας και για ακόμη μια μέρα, η επανάληψη της σειράς «Ευτυχισμένοι μαζί» τερμάτισε πρώτη με 33,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη δημιουργία του ΑΝΤENNA RADIO GROUP προχώρησε ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, αποσκοπώντας στην ανάπτυξη ισχυρό δικτύου ραδιοφωνικών σταθμών σε Ελλάδα και ΝΑ Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλη ήταν η απήχηση της viral καμπάνιας «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια», που παρουσίασε το τμήμα Digital Communications της H+K Strategies στο YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις νέες τεχνολογίες και προϊόντα επικοινωνεί η Πλαίσιο Computers, μέσω της νέας της καμπάνιας, που έχει τίτλο «Τι θες να μάθεις σήμερα;».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι #timeliners_ads πίνουν #toArthur (και μας ξεναγούν στα pints των timelines :p)... Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε διαπραγματεύσεις με την Alpha Bank βρίσκεται η Crédit Agricole, για την εξαγορά του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory