Στα social media η TÜV HELLAS
Η TÜV HELLAS εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των social media, δημιουργώντας δύο νέους λογαριασμούς στο facebook και το twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TÜV HELLAS εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των social media, δημιουργώντας δύο νέους λογαριασμούς στο facebook και το twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιές είναι οι πιο παράλογες και συνάμα ευρηματικές ενέργειες διαφημιστικών και brands, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν περισσότερους καταναλωτές...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Dixons SEE, Κώστας Στράτης, εξηγεί τι ακριβώς περιλαμβάνει η «Εβδομάδα Δωρεάν Γονικού Ελέγχου Η/Υ», που διοργανώνει η Κωτσόβολος (24-29/9).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρωτιά στη δεύτερη ώρα προβολής της, πήρε τη Δευτέρα το τούρκικο σίριαλ του AΝΤ1, «Asi», με 24,8%, απέναντι στην επανάληψη του σίριαλ «Ευτυχισμένοι μαζί» που άγγιξε το 23,7%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος Forthnet θέτει, για άλλη μια φορά, νέα δεδομένα στον τομέα της ψυχαγωγίας, με μια νέα προσφορά: το τηλεοπτικό θέαμα της Nova σε πολύ προσιτή τιμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο νέες εφαρμογές για συσκευές Windows Phone, παρουσίασε η Κωτσόβολος, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ενημερώνονται άμεσα, όπου κι αν βρίσκονται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με φρέσκο και νεανικό ύφος επικοινωνεί η Bold Ogilvy τη νέα υπηρεσία της Anytime για 24ωρη Οδική Βοήθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ανατρεπτικές δουλειές, τα καινοτόμα σενάρια και, γενικότερα, η στροφή στη δημιουργική ιδέα, χαρακτηρίζουν τον χώρο της Διαφήμισης εν μέσω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σαν συνέπεια της μετονομασίας της Euro RSCG Worldwide σε Havas Worldwide, οι Euro RSCG Athens και Euro RSCG 4D, θα έχουν, πλέον, άλλα ονόματα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον \"αιχμηρό\" σε πολλά σημεία απολογισμό του, έπειτα από τη διακοπή λειτουργίας του STAR FM, έκανε ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του σταθμού, Άκης Τουρώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμά της για τη σεζόν 2012 – 2013 παρουσίασε η Νέα Τηλεόραση Κρήτης, σε εκδήλωση με πλήθος κόσμου στο Πολυχώρο Mega Place στα Χανιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory