
Spec από την περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
Διαφημιστικό διαγωνισμό με κονδύλι 546.000 ευρώ προκήρυξε η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Αντικείμενο, φυσικά, η τουριστική προβολή των εννιά νησιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικό διαγωνισμό με κονδύλι 546.000 ευρώ προκήρυξε η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Αντικείμενο, φυσικά, η τουριστική προβολή των εννιά νησιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAκόμη ένα τηλεoπτικό ντέρμπι μεταξύ Sila και Παρά Πέντε έλαβε χώρα το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook πραγματοποιούν οι Skylogic και Forthnet, προσφέροντας σαν επιβράβευση δωρεάν Forthnet Satellite Broadband και Nova Start Pack για ένα χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει ότι η διαφημιστική αγορά ακολουθεί μοιραία και αγεληδόν τις άλλες αγορές στο σπιράλ πτώχευσης και παρακμής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση των «Αρχών για την Αειφόρο Ασφάλιση» του UNEP FI, ο Γιάννης Ρούντος, Δ/ντής Δημοσίων Σχέσεων & ΕΚΕ του Ομίλου Interamerican μίλησε για το υπεύθυνο επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστορία της Άμστελ στην Ελλάδα, που μετρά περίπου 50 χρόνια, αποτελεί το βασικό concept της νέας καμπάνιας της μπίρας, που υπογράφει η Tribe σε παραγωγή της Stefi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση της κοινωνικής καμπάνιας \"Ελλάδα - Ευρωπαϊκή Ένωση Μαζί\", προχωρούν το Γραφείο του Ευρ. Κοινοβουλίου & η Αντιπροσωπεία της Ευρ. Επιτροπής στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος πάροχος στην Ελλάδα, που αναβαθμίζει το δίκτυο οπτικών ινών του με 100 Gigabit, είναι η hellas online, που περνά στην επόμενη γενιά ταχυτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια παρουσιάζει ο NESCAFÉ Frappé, υπενθυμίζοντας πως όπου υπάρχει ζωντάνια, θέληση, φαντασία και όρεξη για αλλαγή, υπάρχει και τρόπος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγοί επικοινωνίας της πολυαναμενόμενης ταινίας Magic Mike, είναι τα Gossip-tv.gr και Queen.gr, που ανήκουν στον όμιλο DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπτώσεις που φτάνουν στο -30% σε όλα της τα προϊόντα, πραγματοποιεί το φετινό καλοκαίρι η Skouropoulos, χωρίς να υστερεί σε ποιότητα και design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκα χρόνια συμπληρώνονται αυτόν τον μήνα από τη ίδρυση της Volvo Car Hellas, καθώς ήταν Ιούλιος του 2002, όταν ξεκίνησε η νέα εποχή για τη Volvo στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory