
Fashion Show από το ΑΚΤΟ
Οι σπουδαστές Fashion Design του ΑΚΤΟ Αθήνας & Θεσσαλονίκης παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, σε ένα εντυπωσιακό fashion show, την Πέμπτη 28 Ιουνίου, στο κεντρικό campus του ΑΚΤΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σπουδαστές Fashion Design του ΑΚΤΟ Αθήνας & Θεσσαλονίκης παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, σε ένα εντυπωσιακό fashion show, την Πέμπτη 28 Ιουνίου, στο κεντρικό campus του ΑΚΤΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι με τους φιλάθλους έκαναν τα M&M\'s, ντυμένα στα χρώματα της Εθνικής Ελλάδας, στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Πάμε να τους Φάμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media και η Weekly Finance προχώρησαν σε στρατηγική συμμαχία, με αντικείμενο την από κοινού εκμετάλλευση του Fpress.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees της Nestlé Ελλάς, μιλάει για την νέα καμπάνια του NESCAFÉ Frappé και σημειώνει πως αγγίζει όλους όσοι δεν επαναπαύονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από ζητήματα θέτει η ΕΔΕΕ στην Coral, αναφορικά με το κλειστό spec της εταιρείας, που ελέγχει πλέον το δίκτυο των περίπου 700 πρατηρίων Shell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη βραδιά, η τούρκικη σειρά Sila άγγιξε την κορυφή του top 10 τηλεθέασης, ενώ η παρέα του Παρά Πέντε ακολούθησε στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με το \"Μπορούμε\" εγκαινίασε η ΙΚΕΑ, δημιουργώντας ένα φιλόξενο \"Σπίτι\" για όλους τους φίλους, τις φίλες και τους εθελοντές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δεύτερο κύκλο του ολοκληρώνει τη Δευτέρα 23 Ιουλίου το Mission Lydia sponsored by WHAT’S UP, με ένα special all star επεισόδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Διεθνές Οικονομικό Συμπόσιο Γυναικών που οργανώνεται στην Ουάσιγκτον στις 23-24 Ιουλίου, συμμετέχει το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δεσμά από οποία ξέφυγε η πρωταγωνίστρια της τούρκικης σειράς Sila, προσέλκυσαν το βράδυ της Τετάρτης τους τηλεθεατές της prime time ζώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leon & Partners σχεδίασε και υλοποίησε τη νέα καμπάνια για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις της Ηλεκτρονικής, με το μήνυμα: «Εκπτώσεις Χαστούκι στην Ακρίβεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ερώτημα πώς και γιατί η KLINEX καταφέρνει να κρατάει ζωντανή τη σχέση με τον καταναλωτή όλα αυτά τα χρόνια, απαντάει η νέα ταινία της Solid για τα «60 χρόνια KLINEX».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory