Εκδήλωση για τα παιδιά από τις πάνες Libero
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι βρεφικές πάνες Libero πραγματοποιούν το Libero Day (24/6), μέρος των εσόδων του οποίου θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι βρεφικές πάνες Libero πραγματοποιούν το Libero Day (24/6), μέρος των εσόδων του οποίου θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MSPS ανέλαβε για δεύτερη συνεχή χρονιά για λογαριασμό της The Coca-Cola Company την καμπάνια experiential marketing για το προϊόν illy issimo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δύο τουρκικές σειρές, Asi και Sila, δίνουν τη μάχη τους να κατακτήσουν το ελληνικό κοινό, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο. Ποια τα κατάφερε την Πέμπτη;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των εκλογών της 17ης Ιουνίου, η Wind στο πλαίσιο «στήνει» για δεύτερη φορά την «ψηφιακή κάλπη» μέσω του νέου, υψηλών ταχυτήτων, 3G δικτύου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνδρομητική πλατφόρμα ΟΤΕ TV φέρνει στη μικρή οθόνη τη μαγεία του κινηματογράφου, μέσα από το νέο κανάλι Village Cinema.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ΑΜΒΥΞ διοργάνωσε τον διαγωνισμό Stella Artois Draught Master Competition, με την Magna Events να υπογράφει την παραγωγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην προώθηση της νέας εφαρμογής \"Vodafone Explore Greece\", που έχει σαν στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, προχωράει η Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μάχη στήθος με στήθος έδωσαν την Τετάρτη η Sila και ο αγώνας Ολλανδία-Γερμανία, στο πλαίσιο του Euro 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο Ermis Bronze, στην κατηγορία Ermis Media/Έντυπα Μέσα κέρδισε η Mindshare για ένα έργο του Ford Focus, στο οποίο συνέβαλε και η εφαρμογή CLIC2C.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκάθαρη θέση κατά των δημοσιευμάτων που θέλουν τη Diageo να αναθεωρεί την παρουσία της στην Ελλάδα, πήρε μέσω ανακοίνωσης η Diageo Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κανένα πρόβλημα με την πολιτική διαφήμιση της Ν.Δ., στην οποία προβάλλονται ανήλικα παιδιά σε σχολική αίθουσα, δεν εντοπίζει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτος, αλλά με απώλειες, τερμάτισε ο Λάκης Λαζόπουλος κάνοντας 30,5% στο σύνολο της prime time ζώνης της Τρίτης, ενώ τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο αγώνας της Εθνικής με 19,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory