Οι νέες σειρές του Μεταπτυχιακού της ΕΕΔΕ
Ξεκινούν από τις 18 Μαΐου οι επόμενες σειρές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν από τις 18 Μαΐου οι επόμενες σειρές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο προγράμματα εκπαίδευσης ανώτατων στελεχών, διοργανώνει το ΑΙΤ, σε συνεργασία με το Kennedy School - Kokkalis Program του Harvard University.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Διευθυντής Marketing της Kαραμολέγκος, Πάρις Σκανδάλης, μιλάει για την καινοτόμο πρόταση «Κεφάτο», αλλά και τη στρατηγική και την φιλοσοφία της Kαραμολέγκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηθοποιός Τζένη Θεωνά αποτελεί τη νέα προσθήκη στην ομάδα του MTV και αναλαμβάνει την παρουσίαση δυο εκπομπών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για ακόμη ένα βράδυ Δευτέρας, νικητής στη ζώνη, τόσο του prime time όσο και του top 10, ήταν το Mega, με τη σειρά \"Πίσω στο σπίτι\" να κατακτά την κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γιώργος Φλέσσας γράφει στο blog του για την ευκαιρία που πρέπει να δοθεί στην Ελλάδα, ώστε να προχωρήσει σαν μια πραγματική ευρωπαϊκή χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ακόμα αναγνώριση της καινοτομίας της GLOBO στο πεδίο των επιχειρηματικών λύσεων ,αποτέλεσε η βράβευσή της στον θεσμό των World Finance Telecoms Awards 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανακαίνιση των εκδοτηρίων της Olympic Air στα αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης, προχώρησε η Pepper, σε συνεργασία με την Cream.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Global Marketing Excellence Award της Kraft Foods, κατέκτησε για τρίτη φορά η Lacta, με τη σημαντική συμβολή των OgilvyOne και Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλά ενημερωμένη η στήλη, ήδη από τις 7 Φεβρουαρίου σας είχε ενημερώσει για την κατάληξη του spec της Εθνικής που πλέον είναι και επισήμως στις BBDO, BGM & CARAT…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επέτειο τεσσάρων χρόνων της «Πράσινης Πρωτοβουλίας» για την ανακύκλωση των παλαιών και ενεργοβόρων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, γιορτάζει φέτος η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασίας της με την εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών, οικιακών συσκευών και κινητής τηλεφωνίας, LG Electronics Ελλάς, ανακοίνωσε η Atnet Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory