Εκδήλωση από τις Microsoft Ελλάς και EuroCharity
Την εκδήλωση «Tech4Good: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των Εθελοντικών Οργανώσεων», διοργανώνει η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με τη EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εκδήλωση «Tech4Good: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των Εθελοντικών Οργανώσεων», διοργανώνει η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με τη EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλο αφιέρωμα στις 15 επιχειρήσεις που ξεχώρισαν το 2011 στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βάσει του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης φιλοξενεί το νέο τεύχος του CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι προπονητές του Παναθηναϊκoύ και του Ολυμπιακού δίνουν τα χέρια, λίγο πριν τους αγώνες του Final 4 στην Κωνσταντινούπολη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΟΛ, αποτελεί πλέον και τον πλειοψηφικό μέτοχο του συγκροτήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σφοδρότατη ήταν η αντίδραση της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, αναφορικά με το περιεχόμενο του τελευταίου τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λύση και, κυρίως απαντήσεις, σε αναποφάσιστους και όχι μόνο, έρχεται να δώσει, λίγο πριν τις εκλογές, το helpmevote.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Country Manager της Think Digital, Αlex Καραγεώργης, μιλά στο IMAR για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρουσιάζει το shopping network της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ζωντανά μέσω Internet, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, η τελετή Αφής της Φλόγας, με την παραγωγή να έχει αναλάβει η Sport Web TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μοναδικό κρητικό ΜΜΕ που θα δηλώσει παρόν στο Final 4 της Κωνσταντινούπολης, στο οποίο θα συμμετάσχουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, θα είναι η Νέα Τηλεόραση Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αγαπημένη σειρά των τηλεθεατών είναι οι \"Βασιλιάδες\" του Mega, οι οποίοι σημείωσαν και την Τετάρτη υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Xάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone, μιλάει στο adbusiness για την αγορά και τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας γαλακτοκομικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η άρνηση της χώρας της Μπυροφίξ να υποταχθεί στη μιζέρια της εποχής, αποτελεί το θέμα της νέας καμπάνιας της Lowe για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory